کانونی‌های مسجد امام سجاد(ع) آستارا به اردو رفتند

هرمزپور گفت: کانونی‌ها و بسیجیان مسجد امام سجاد(ع) به اردوی یک‌روزه در شهرستان مشگین‌شهر رفتند.

«سالار هرمزپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: اعضای فعال کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) و پایگاه مقاومت بسیج شهید مورخی مسجد امام سجاد(ع) آستارا به اردوی یک‌روزه در شهرستان مشگین‌شهر رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) بندر آستارا با بیان‌ اینکه اعضای کانون و بسیجیان مسجد امام سجاد(ع) در این اردو لحظه‌‎هایی ماندگار را در کنار همدیگر تجربه کردند، افزود: این اردو در راستای ایجاد نشاط بیشتر و پر بار کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و با هدف تقویت روحیه اعضاء جوانان و تشویق و تقدیر از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری نورالمهدی و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید غلامرضا مورخی انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از جذاب‌ترین خاطرات دوران کودکی و نوجوانی هر فردی، سفرها و اردوهای این دوران به همراه گروه همسالان می باشد، تصریح‌کرد: تلاش ما بر این است تا کانون به کارخانه فرهنگی تبدیل شود و در همین راستا با برنامه‌های جذاب و هدفمند تمام توان خود را برای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد انجام می‌دهیم.

 

هرمزپور بیان‌ اینکه این اردوی تفریحی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد، گفت: استفاده از امکانات تفریحی و آب درمانی شهر مشگین شهر از جمله بخش‌های این اردو بود.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مورخی بندر آستارا با اشاره به اینکه برگزاری نشست تربیتی با نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه‌های این اردو بود که اعضای کانون و بسیجیان استقبال خوبی داشتند، تصریح‌کرد: برای اجرای تور ۲۰ میلیون ریال هزینه شد.

 

 مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: اردوی مشگین‌شهر به همت خیرین، هیئت امنای مسجد امام سجاد(ع)، پایگاه شهید غلامرضا مورخی و کانون فرهنگی هنری نورالمهدی آستارا اجرا شد.

کد خبر 1121384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha