برگزاری مسابقه جهانی اسب سواری ‌در روستای خورین‌ ورامین با حضور ورزشکاران خارجی و داخلی

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین گفت: مسابقه جهانی اسب سواری ‌در روستای خورین‌ با حضور ورزشکاران خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سید سراج الدین تقوی ونکی بخشدار مرکزی ورامین در نشست خبری با خبرنگاران ضمن اشاره هفته به بسیج که گذشت گفت : بسیجی بودن فقط صرفا به حاضر شدن در پایگاه ها نیست همه ما بسیجی هستیم چرا که منش و کردار بسیجی  باید سرلوحه کار ما باشد و ارزش بسیجی بودن را بدانیم چرا که بسیجی بودن مقدس است.

وی افزود : فلسفه انقلاب اسلامی این موضوع است که به مردم عزیز به ویژه افراد کم برخوردار با توجه به موقعیت ها ، توجه ویژه داشته باشیم که مشکلات و معضلات به وجود آمده رفع شود.

تقوی ونکی ضمن تقدیر از کادر درمان به ویژه مجموعه کادر درمان در ورامین افزود : از همه عزیزانی که در مجموعه کادر درمان در دوران اوج کرونا و هم اکنون ، صمیمانه تقدیر می نمایم چرا که با جانفشانی به کمک مردم شتافتند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  مردم ورامین به ویژه مردم روستاها ، مردم بسیار نجیبی هستند که با صبر و همیاری با مسیولین شهرستانی و روستایی به ما که خدمت گذران آن ها هستیم کمک کردند.

این مقام مسئول گفت : در مورد موضوعاتی مانند آب ، برق ، پیاده رو سازی و پروژه های عمرانی در روستای های بخش مرکزی اتفاق های خوبی افتاده است که کاملا مشهود است و مورد رضایت روستاییان عزیز شده است.

بخشدار مرکزی ورامین اظهار کرد : انتصاب فرماندار ولایی و‌ انقلابی شهرستان که فرزند این منطقه است که منجر به امید بیشتر در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی شده است.

تقوی افزود : برنامه ها و پیشنهاداتی برای دسترسی بهتر مردم از مسیر منتهی سمت قرچک در چپ و راست ، برای افزایش سطح دسترسی مردم به روستا های بخشی مرکزی داده شده است.

بخشدار ورامین گفت : دو درمانگاه شبانه روزی در روستاهای علی آباد و حسین آباد و در عبدل آباد نیاز مبرم مردم است که اقدامات ابتدایی آن انجام شده است و تقاضا های آن به مسیولین مربوطه ‌داده شده است.

 وی افزود : حق آبه آب آشامیدنی و کشاورزی اهالی روستا های بخش مرکزی شهرستان ورامین متاسفانه داده نشده است که می طلبد اقدامات لازم برای برخورداری از این موضوع صورت گیرد.

بخشدار مرکزی با اشاره برگزاری ‌مسابقه اسب سواری در یکی از روستای بخش مرکزی گفت : یکی از ظرفیت های خوبی که در روستای خورین‌ بخش مرکزی ورامین وجود دارد مرکز اسب سواری محک است که در این راستا مسابقه اسب سواری کشوری ، از نهم تا دوازدهم در روستای خورین‌ بخش مرکزی با حضور ورزشکاران خارجی و داخلی برگزار می شود.

تقوی ‌ونکی در پایان تصریح کرد : در طول دو سال گذشته بیش از ۴۵ میلیارد تومان بودجه جذب شده است و در راستای توسعه و آبادانی روستا های بخش مرکزی هزینه شده است.

کد خبر 1121405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha