ظرفیت بسیار بالای کاشان در حوزه فرهنگ و هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: کاشان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگ و هنر دارد و یکی از سیاست‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان توجه ویژه به ظرفیت این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در جریان سفر یک روزه به کاشان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه ای، گفت: کاشان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگ و هنر دارد و یکی از سیاست‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان توجه ویژه به ظرفیت این شهرستان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با مغتنم شمردن حضور مدیر عامل انجمن سینمای جوانان کشور در کاشان، به ظرفیت های ویژه این انجمن در تربیت سینماگران جوان و متعهد اشاره کرد و افزود: با عنایت به افتتاح قریب الوقوع ساختمان جدید انجمن سینمای جوانان کاشان، توجه به لوکیشن های زیبای منطقه کاشان برای تولید آثار فاخر و تأثیرگذار لازم و ضروری است.

 

معتمدی افزود: یکی از زمینه های مشترک همکاری با انجمن سینمای جوانان کشور، برنامه های پایتختی کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه ایران در سطوح بین المللی، ملی، استانی و منطقه ای است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین استفاده کامل از قابلیت های رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم و حمایت از رسانه ها را مورد تأکید قرار داد.

 

علی اکبر مرتضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان هم در این دیدار با اشاره به اقدامات فرهنگی هنری صورت گرفته طی سال جاری در شهرستان، عقد خواهرخواندگی بین شهرهای کاشان و نجف اشرف را با توجه به انتخاب کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه کشور یک ظرفیت ویژه دانست و بر لزوم برنامه ریزی در این زمینه تأکید کرد.

 

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کاشان هم در این دیدار به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در سال جاری در شهرستان کاشان پرداخت و بر لزوم حمایت های شهرستانی و استانی در تحقق اهداف و برنامه های حوزه فرهنگ و هنر، به ویژه در تحقق برنامه های طرح ملی «کاشان؛ پایتخت نهج البلاغه ایران» تأکید کرد./

کد خبر 1121467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha