کارخانه قند اندیمشک تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

جهانگیری گفت: کارخانه قند، شکر، نبات و بسته‌بندی حبوبات اندیمشک با حجم سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد تومان، اشتغالزایی ۱۰۰ نفر و همچنین با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در دست احداث است و تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينکه شهرک‌های صنعتی شهرستان اندیمشک پویا هستند و بر روی قطار توسعه حرکت می‌کنند اظهار کرد: طی پنج سال گذشته با جذب سرمایه‌گذار و حمایت از آنها، تحولات عظیمی در حوزه اقتصادی این شهرستان صورت گرفته است.

 

فرماندار اندیمشک از برگزاری نشست با سرمایه‌گذار شرکت برنج کوبی رجب تجارت به منظور بررسی آخرین روند احداث این شرکت خبر داد و افزود: این شرکت در زمینی به مساحت سه هکتار و با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در دست احداث است.

 

وی اذعان کرد: با راه‌اندازی شرکت برنج کوبی رجب تجارت در اوایل سال ۱۴۰۱، ۶۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۲۰۰ فرصت شغلی نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

 

جهانگیری با اشاره به برگزاری نشست با سرمایه‌گذاران کارخانه‌های قند و الکل‌سازی پایا پیام جنوب تصریح کرد: کارخانه قند، شکر، نبات و بسته‌بندی حبوبات اندیمشک با حجم سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد تومان، اشتغالزایی ۱۰۰ نفر و همچنین با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در دست احداث است و تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

وی یاد آور شد: شرکت الکل‌سازی پایا پیام جنوب نیز واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک، در زمینی به مساحت یک هکتار، با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد تومان، اشتغالزایی ۳۰ نفر و با پیشرفت ۹۸ درصدی در حال احداث است.

 

کد خبر 1121479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha