دوری از ارزش های معنوی و الهی موجب ناسازگاری انسان ها با همدیگر است

قاسمیان گفت: روابط سرد امروز و دوری انسان ها از همدیگر نتیجه فاصله گیری از ارزش های معنوی و الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «رضا قاسمیان» شب گذشته (7 آذرماه) در آئین اختتامیه بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل در مجتمع فرهنگی هنری فدک گفت: هنر و هنرمند ماموریت خطیر بزرگی در زمینه ترویج و نشر محبت و کرامت انسانی با اتکا به ارزش های الهی دارد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: روابط سرد امروز و دوری انسان ها از همدیگر نتیجه فاصله گیری از ارزش های معنوی و الهی است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: به ویژه هنرمندان رشته تئاتر مسئولیت بیشتری نسبت به سایر هنرها دارند زیرا این رشته خلاق می تواند گام های اساسی در ترویج و نشر مهر و محبت و کرامت با استفاده از ارزش های الهی را داشته باشد.

 

قاسمیان با اشاره به اینکه نیازمند یاری و همدلی اصحاب فرهنگ و هنر برای ترویج محبت و کرامت در جامعه هستیم، عنوان کرد: دولت مردمی نیز همراه اهالی فرهنگ و هنر آمادگی کامل برای بسط و گسترش این مهم در جامعه است و اهالی هنر را پشتیبانی خواهیم کرد.

 

در ادامه این مراسم، «عبدالله بحرالعلومی» با بیان این مطلب که تئاتر استان هنرمندان سرشناس بسیاری در این حوزه معرفی کرده است، اظهار داشت: پس از 2 سال رکود در حوزه تئاتر استان به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال شاهد جشنواره پرشور با حضور هنرمندان به ویژه هنردوستان شهرستان بودیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: این شور و اشتیاق باید در سایر عرصه های هنر تسری یابد و شاهد روزهای روشن برای هنر و فرهنگ استان باشیم.

 

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون جشنواره تئاتر در شهرستان بیله سوار و خلخال برگزار شده بود و این سومین جشنواره در این رشته نمایشی است و تلاش می کنیم تا پایان سال جشنواره تئاتر شهرستان مشگین شهر نیز برگزار شود.

 

بحرالعلومی اضافه کرد: هنر تئاتر یک هنر متعالی برای گسترش فرهنگ است که باید توجه ویژه ای به آن شود و امیدواریم اهالی این رشته با شور و اشتیاق خاصی در این عرصه حاضر شوند.

کد خبر 1121485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha