مجوز تامین برق چهار شهرک اخذ شد

سرپرست مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان شیروان گفت: مجوز تامین برق چهار شهرک شیروان اخذ شد.

«میثم ربانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: مجوز تامین برق شهرک های «قولانلو»، «شرکانلو»، «کلاته جعفری» و «خیر آباد» اخذ شد که این پروژه قرار است تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

 

سرپرست مدیریت توزیع نیروی برق شیروان خاطرنشان کرد: همچنین مجوزهایی برای پنج خودروی عملیاتی، مجوز تامین برق تعدادی از شهرک های روستایی و مجوز نصب تعدادی چراغ های LED اخذ شده است.

 

ربانی به تامین برق شهرک های روستایی نیز اشاره و بیان کرد: اجرای 5 کیلومتر خط فشار متوسط دو مداره حدفاصل پلیس راه قدیم به سمت شیروان پروژه دیگری است که در حال حاضر آغاز شده و باید تا پایان سال به اتمام برسد و پنج کیلومتر خط فشار متوسط دو مداره حدفاصل پلیس راه قدیم به سمت شیروان برای اجرای رینگ با خط دو مداره شهرستان بجنورد به منظور پایداری شبکه در حال انجام است.

 

وی درباره روشنایی معابر شهرستان شیروان هم تصریح کرد: در بازدیدهای انجام شده، مشخص شد برای تامین روشنایی معابر در گذرگاه های 6، 8 و 10 چراغ هایی با توان بالا نصب شده که با اخذ مجوزهای لازم، تعداد 330 دستگاه چراغ LED در حال نصب است.

 

سرپرست مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان شیروان از بازدید میدانی از مجموعه 5s مدیریت («5s» نظامی است که در ژاپن به صورت نهادینه مورد استفاده قرار گرفته و نتایج بسیار خوبی را برای واحدهای صنعتی و خدماتی به ارمغان آورده است) و انبار شهرستان شیروان هم خبر داد و گفت: در بازدید از این مجموعه برخی مشکلات ریز و درشت وجود داشت که برای رفع برخی از آن ها در نخستین اقدام درخواست 5s برای خودروهای عملیاتی در دستور کار قرار گرفت و مجوز برای خرید چهار دستگاه خودرو (بالانس، تعمیرات شبکه، بازرسی ویژه و رزرو اتفاقات) اخذ شد.

 

مجموع مشترکان برق در شیروان ۶۴ هزار نفر هستند که از این تعداد ۴۴ هزار مشترک شهری و ۲۰ هزار مشترک روستایی هستند.

 

 

کد خبر 1121513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha