شهادت حاج قاسم موج جدیدی از بیداری را در ایران و کشورهای مقاومت ایجاد کرد

حجت الاسلام احمدی، گفت: شهادت حاج قاسم موج جدیدی از بیداری را در ایران و کشورهای مقاومت را ایجاد و سبب شد چنین مراسم تشییع پیکیر برای وی در کشورهای ایران و عراق برگزار شود .

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: هم‌اکنون قبر حاج قاسم سلیمانی به زیارتگاه عاشقان جبهه مقاومت بدل گشته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: سراسر زندگی حاج قاسم سلیمانی شامل درس‌های بزرگی و ارزشمندی است که این سیره زندگی ایشان باید برای آحاد مردم به خصوص نسل جوان تبیین شود و رهبر معظم انقلاب زندگی حاج قاسم را یک مکتب دانستند.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام فاطمیه خاطر نشان کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر ایام فاطمیه و سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی منطقه پنج کشور با حضور مدیران‌کل، معاون‌های فرهنگی و روسای شهرستان‌های استان‌های کرمانشاه، همدان، لرستان و کردستان برنامه‌ریزی شده است.

 

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: دشمنان با شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی نهایت شقاوت و عصبانیت خود را از وی نشان دادند زیرا حاج قاسم سلیمانی طی سالیان متمادی نقشه های آنان را برای اختلاف افکنی و تجزیه کشورهای مسلمان از طریق تشکیل گروه‌های تروریستی و تکفیری همانند داعش نقش برآب کرد.

 

 

کد خبر 1121535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha