دیدار اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر با خانواده شهدا

داودی گفت: اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر با دو خانواده شهید در روستای کوهستان بهشهر دیدار کرده و ضمن ادای احترام به ساحت شهدای گرانقدر از مقام شامخ شهدا و خانواده شهدا تجلیل کردند.

«عباس داودی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا زمان و مکان نمی شناسد و همه ما مدیون شهدا هستیم و برای ادای دین به شهدا و خانواده شهدا باید همواره در خط قدم باشیم.

مسئول بسیج رسانه شهرستان بهشهر افزود: خانواده شهدا چشم و چراغ این نظام و مملکت و مردم هستند و تجلیل و بزرگداشت مقام شهدا و خانواده شهدا در واقع ارج نهادن و بزرگداشت نظام و ارزش های انقلاب است.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه شهرستان بهشهر در برنامه سال جاری خود دیدار با شهدا را یکی از اولویت های کاری خود می داند؛ خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور و ملت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و ایثارگری جانبازان است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز تداوم راه شهدا و انقلاب اسلامی است.

داودی گفت: با توجه به حجم بالای برنامه های بسیج شهرستان در هفته بسیج و پوشش اصحاب رسانه و خبر، برنامه دیدار با شهدای اهالی رسانه به بعد از هفته بسیج موکول شد و اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر با دو خانواده شهید در روستای کوهستان بهشهر دیدار کرده و ضمن ادای احترام به ساحت شهدای گرانقدر از مقام شامخ شهدا و خانواده شهدا تجلیل کردند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان بهشهر افزود: در این دیدار با خانواده شهید «سیدعبدالواحد حسینی کوهستانی » که مادر بزرگارشان «نوابه نیری کوهستانی» در روزهای گذشته بعد از تحمل 36 سال دوری از فرزند به شهیدش پیوست از دیدارهای بسیج رسانه شهرستان بهشهر با این خانواده بود.

وی یادآور شد: دیدار با حاجیه خانم «حلیمه اسحاقی » مادر شهیدان «عبدالحمید و عبدالصاحب داوری کوهستانی » هم از دیگر برنامه های دیدار با خانواده شهدا بود که مایه افتخار و مایه آرامش همه ما شد.

در این دیدار همچنین اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر بر سر آرامگاه حاج شیخ «محمد اسماعیل کوهستانی» مسئول مدرسه علمیه آیت الله کوهستانی و یگانه یادگار فخر عالم تشییع حضرت آیت الله العظمی کوهستانی (ره) حاضر شده و با مقام بلند این عالم تجدید بیعت کردند.

کد خبر 1121567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha