ثبت فعالیت جهادی در کانون ها به نام شهدا

نامبردار گفت: جوانان این کانون برنامه ای به اسم یک شهید دارند به اینصورت هرکار جهادی که انجام می دهند به نام یک شهید نامگذاری و ثبت می شود.

 یداله نامبردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: عمده کار ما در کانون محرومیت زدایی است و  چندین منزل یتیم، بی سرپرستان و معلول باکمک نیروهای جهادی کانون شهید سپهبد حاج سلیمانی و گروه خیریه و جهادی شهدا که در حسینیه شهدا مستقر هستند را باسازی و تعمیر کردیم.

 

مدیر کانون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمانشاه افزود: جوانان کانون در انجام فعالیت ها اشتیاق خاصی دارند و با تمام توان در کارها مشارکت می کنند.

 

وی با اشاره به برنامه اجرایی این کانون خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع ۵۰۰_۶۰۰بسته  معیشتی در دو مرحله به خانواده های تحت پوشش کانون ، برگزاری اردو و رفتن به امام زاده احمدبن اسحاق ، تهیه و توزیع جهیزیه برای خانواده های بی بضاعت  ، تهیه و توزیع بخاری ، تلویزیون ، یخچال ،پتو و لباس  برای چندین خانوار  نیازمند ،اجرای مراسم دعای ندبه در خود حسینیه، اجرای دعای عرفه بمناسبت ۲۸صفر، تهیه غذا هر شب جمعه در حسینیه شهدا حدود ۱۲۰ پرس غذا و توزیع آن  فقط بین کارتون خواب ها، در ماه مبارک رمضان پخت و توزیع ۱۸۰۰ پرس غذا بین نیازمندان ، برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در ۱۲ شب با رعایت پروتکل های بهداشتی در مزار شهدا در فضای باز و قرائت دعای کمیل در شب های جمعه از برنامه های این کانون است.

 

نامبردار تصریح کرد: با تمام توان در سومین رویداد فهما ثبت نام کردیم و این در حالی است که در سال گذشته در تمامی رواق ها فعالیت مستمر داشتیم.

 

مدیر کانون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم اظهار کرد: این طرح یکی از مهمترین و بهترین برنامه های کانون اشت که در راستای پاسداشت خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار می شود و این کانون در طول سال بطور مستمر از خانواده شهدا و ایثارگران سرکشی بعمل می آورد.


 

کد خبر 1121581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha