بسیج مفهوم بلند لااله الا الله و حرکت در مسیر ولایت است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: بسیج مفهوم بلند لااله الا الله و حرکت در مسیر ولایت است و کسی که در مسیر ولایت گام بر می دارد از مسیرهای دیگر چشم می پوشد.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران با تقدیر از برنامه‌های شایسته بسیجیان در هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج متعلق به یک روز خاص و یک هفته خاص نیست بلکه همه روزها متعلق به بسیجیان است و با توجه به حضور همیشگی آنان در صحنه باید همواره تجلیل شوند.

 

امام جمعه نکا افزود: بسیج ظهور همه خوبی ها و پاکی هاست و بسیجی باید در مسیر الهی و پاکی گام برداشته و از پلیدی ها به دور باشد و با ولایتمداری در مسیر حق و حقیقت گام بردارد.

 

وی خاطر نشان کرد: بسیج حرکت به سمت ولایت و دوری از منافقان و دشمنان است و این مجموعه خوبی ها، پاکی و قداست باید با حرکت در مسیر ولایت و ولایتمداری و همان خط سرخ شهادت و مسیر امام حسین(ع) و اهل بیت گام بردارد که نقطه مهم خوبی ها و سعادتمندی است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: بسیج مفهوم بلند لااله الا الله و حرکت در مسیر ولایت است و کسی که در مسیر ولایت گام بر می دارد از مسیرهای دیگر چشم می پوشد.

 

امام جمعه نکا با اشاره به تجلیل از بسیجیان فعال پایگاه مقاومت مسجد جامع نکا افزود: برنامه های اثرگذار فراوانی در طول هفته بسیج در شهرستان نکا برگزار شد که نقش مهم و ارزنده در راستای روشنگری و بصیرت افزایی در بین جوانان و نوجوانان داشت.

 

وی یادآور شد: تسلیم پذیری در برابر ولایت و تسلیم ناپذیری در برابر ضد ولایت و دشمنان خصیصه مهم بسیجی است و باید بدانیم که هر کس که وارد خانه توحید می شود باید قدم روی شرک بگذارد.

کد خبر 1121597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha