رضایت مندی مردم از نظام توطئه عظیم دشمنان را مانند همیشه ناکام خواهد گذاشت

فرماندار شهرستان ورامین گفت: رضایت مندی مردم از نظام توطئه عظیم دشمنان را مانند همیشه ناکام خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه 9 دی وایام دهه بصیرت شهرستان ورامین با حضور امام جمعه موقت ورامین، امام جمعه منطقه خیرآباد، فرماندار و سایر مسئولین در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.
مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه گفت: ایام دی ماه ایام پرخاطره ای است، و این ایام در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد، دهه بصیرت و حوادث سال 88 با بصیرت و فهم دینی مردم عزیزمان در کل کشور باعث شد فتنه های برنامه ریزی چند ساله خنثی گردد.
وی افزود: ساده انگاری است که فکر کنیم دشمن فقط ایام دیماه سال 88 برنامه ریزی براندازی داشته اشت در صورتی که سالها برای آن برنامه ریزی کرده بود ولی با حضور مردم توطئه ها شکست خورد.
درویشی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی در 13 دی ماه گفت: تقارن های حوادث دیماه بسیار زیبا است چرا که این حوادث برای دفاع از ولایت بود از شهادت حضرت زهرا(س) که در ایام رخ داده است، تا شهادت حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از ولایت بود.
فرماندار ورامین حوادث انتخابات سال 88 را خطری بزرگ برای نظام دانست و تصریح کرد: اگر ما اظهار داریم، مردم موئلفه اصلی ما در حکومت اسلامی هستند بخاطر این است که ما هرچه داریم از حضور و لحظه شناسی همین مردم است و مقاطع حساس مردم وظیفه اصلی خود را به خوبی انجام دادند.
وی مردم را سرمایه اصلی نظام دانست و بیان داشت: ما باید خادم واقعی مردم باشیم زیرا مردم وظیفه اصلی خود را برای حفظ نظام انجام داده اند و موجودیت ما صدقه سر همین مردم است، رضایت مندی مردم از نظام توطئه عظیم دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.
درویشی گفت: ما مسئولین، مفسرین و نخبگان توجیه گر شناخت و روشنگری فتنه ها باشیم، امروز کشوربا فتنه های جدیدی مواجه است و باید در همین اجتماعات مردمی روشنگری ها هدف اصلی همگان باشد.
فرماندار ورامین دولت مردمی را برخاسته از خود مردم دانست و عنوان کرد: دولت جدید با مردم است و شعار و عملش اینگونه نشان داده شده است، ولی ببینید چگونه فتنه گران در تجمع قانونی مردم اصفهان برای احقاق حق خود، فضا را به آشوب کشاندند و پشت صحنه این حوادث توسط حتما رسانه ای و تبیین گردد.
وی افزود: باید مسائل با مردم در میان گذاشته شود و بدانیم اگر  مردم از ریز مسائل مطلع گردند نه تنها همراه ما خواهند بود ، بلکه با مشت آهنین خود دهان فتنه گران را می بندند.
درویشی در خصوص اجرای برنامه های ملی و مذهبی بیان داشت: برنامه های پیش بینی شده باید محکم رخ بدهد و الگو سازی ها برای نسل جوان در این مراسم ها دنبال و اجرایی گردد، لازم است هر شب یک برنامه محوری در شهرستان در دهه بصیرت پیش بینی گردد هیئات پای کار روشنگری ها باشند و مقابله با فتنه ها و فتنه شناسی در دستور کار قرار گیرد.
مقام عالی دولت در شهرستان ورامین ادمه داد: لازم است آموزش و پرورش از ظرفیت بالای شاد برای دانش آموزان و اولیای آنها برای تبیین حادثه 10 دی سال 57 که مغفول مانده است،  استفاده نماید،می توان مثل جریان 15خرداد سال 42،  10 دی سال 57 را نیز بین مردم جا انداخت.
وی بیان داشت: مساجد و کانون های فرهنگی مساجد با توجه به بستر آماده  از نگاه بکاری گیری نیروهای انقلابی برای برنامه های ملی و انقلابی برنامه داشته باشند.،در سال های گذشته بجای احیا برخی برنامه ها، با آنها مقابله شد و اکنون وظیفه همه ادارات با توجه به رسالت دینی و انقلابی خود استفاده از نمادهای سخت افزاری تمدن نوین اسلامی و انقلابی است.

کد خبر 1121603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha