جمع آوری فروش بلیت اکران فیلم «قهرمان» برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد در فارس

محبی گفت: اتاق بازرگانی فارس با شرکت در آیین اکران فیلم «قهرمان» هزینه فروش بلیط ۲ سانس این فیلم را برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد جمع آوری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سهیلا محبی»، با اشاره به اکران خیریه فیلم «قهرمان» با هدف آزادسازی زندانیان جرائم مالی به خبرنگاران گفت: اکران خیریه و مردمی فیلم «قهرمان» با حضور بازیگران این فیلم در شیراز انجام شد که هزینه فروش بلیط 2 سانس این فیلم برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد جمع آوری شد.

رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی فارس افزود: آیین اکران این فیلم با حضور اعضای کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی فارس، خیران و نیکوکاران و فعالان اقتصادی استان و مردم فرهنگ دوست شیراز 3 آذر برگزار شد.

وی اضافه کرد: این فیلم مناسب موضوع جرائم مالی است و تلاش شده از تمام ظرفیت های آن برای کسب نتیجه بهتر استفاده شود و در کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی فارس با همکاری مجموعه فرهنگی سینمایی «هنر شهر آفتاب» برنامه ریزی جهت برگزاری این رویداد انجام شد و مورد استقبال خوب مردم و فعالان اقتصادی قرار گرفت.

محبی اعلام کرد:  صد در صد فروش این اکران صرف آزادی زندانیان جرائم مالی استان خواهد شد و علاوه بر جمع آوری کمک های خیرخواهانه روز اجرای برنامه، جمع آوری کمک افراد، نیکواران و خیران و بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی به صورت انفرادی نیز انجام شد.

وی تاکید کرد: عمده مخاطبان ما در برنامه های حوزه مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی فارس، فعالان اقتصادی هستند و مسئولیت اجتماعی بنگاه ها و ترویج آن به عنوان یک رکن اساسی برای حرکت به سمت توسعه پایدار و عدالت اجتماعی باید مورد توجه خاص باشد.

محبی با اشاره به قوانین حبس محور گفت: این قوانین دارای موارد پنهان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در خود هستند که نیاز جدی به بازنگری دارد و پیشنهاد ما از اجرای قوانین برای مجرم و خانواده های آنها مجازات های دیگری در دایره شمول جایگزین حبس است.

کد خبر 1121612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha