برگزاری دوره‌های مرتبط با اقامه نماز برای معلمان و اولیای دانش‌آموزان در کردستان

رئیس ستاد اقامه نماز کردستان از برگزاری دوره‌های مرتبط با اقامه نماز به صورت حضوری و مجازی برای معلمان و اولیای دانش‌آموزان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اکبر عظیمی رئیس ستاد اقامه نماز کردستان در آستانه هفته قرآن و دومین نشست شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کردستان از برگزاری پیش اجلاسیه نماز در سطح استان و شهرستان‌ها و مناطق تشکر کرد.

 

وی با تاکید بر بهره‌گیری از شیوه‌های مناسب برای دعوت دانش‌آموزان به اقامه نماز به خصوص نماز جماعت در سطح مدارس، گفت: استفاده از روش‌ها و عوامل انگیزشی درونی، قطعا در برگزاری مطلوب نماز در سطح مدارس موثر خواهد بود.

 

عظیمی تشریح و تبیین آثار و برکات نماز توسط افراد موثر و آموزش و تعامل با خانواده‌ها و مدارس و هماهنگی در اجرای برنامه‌ها را باعث موفقیت در پیشبرد امور عنوان کرد و گفت: پاسخگویی به شبهات و روشنگری و ایجاد معرفت نیز به برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها کمک خواهد کرد.

 

وی از پیش بینی و برگزاری دوره‌های مرتبط با اقامه نماز به صورت حضوری و مجازی برای معلمان و اولیای دانش‌آموزان خبر داد و گفت: ضرورت دارد ضمن تمهید مقدمات، زمینه اجرای دوره‌های مذکور با همکاری دوجانبه فراهم شود.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، فرهنگیان و کلیه دست‌اندرکاران در اجرای برنامه‌های حوزه اقامه نماز، ابراز امیدواری کرد برنامه‌ها با همکاری و تعامل در طول سال اجرایی شود.

 

در ابتدای این نشست حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه 20 تا 26 آذر ماه به نام هفته قرآن، عترت و نماز نام گذاری شده است، به تشریح برنامه‌های پیش بینی شده به همین مناسبت پرداخت.

 

وی هم چنین از حمایت‌های مدیرکل آموزش و پرورش کردستان و همراهی معاونین اداره کل و همکاری مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق و کلیه دست اندرکاران در راستای برگزاری پیش اجلاسیه نماز در سطح استان، شهرستان‌ها و مناطق تشکر کرد و اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه‌های فاخری، قطعا باعث جریان سازی و توسعه و تعمیق فرهنگ نماز در سطح جامعه به ویژه جامعه هدف یعنی دانش آموزان خواهد شد.

کد خبر 1121628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha