انجام پروژه های خیریه حوزه ‌آموزش و پرورش با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در جهرم

آذری جهرمی گفت: موسسه خیریه «ناتف» از سال ۹۴ تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینه های مختلف مرتبط با حوزه آموزش و پرورش هزینه کرده که این مبلغ توسط خیرین تأمین شده است.

«هادی آذری‌جهرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ساخت مجتمع آموزشی «آیت الله شب زنده دار» برای دو مقطع متوسطه اول و دوم با تجهیزات هوشمند به همراه زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی سر پوشیده، همچنین ساخت مجموعه آموزشی- پژوهشی«کشتکار» که در دل خود رصدخانه و گنبد آسمان‌نما جای داده است، از جمله فعالیت‌های موسسه «ناتف» بوده است.

 

مدیر عامل مؤسسه خیریه «ناتف» افزود: در سال تحصیلی پیش رو اقدام به تخریب و ساخت دو مدرسه ابتدایی «ولی‌عصر (عج)» و متوسطه اول «آزادی» کرده‌ایم.

 

وی بیان کرد: هوشمند سازی مدارس از اهداف ما بوده و در این راستا این مؤسسه، به هوشمندسازی مدارس «امام ‌رضا (ع)» و «خواجه نصیر» کمک کرده و هر ساله بیش از هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان توزیع می‌کند.

 

آذری جهرمی عنوان کرد: همچنین در سال تحصیلی گذشته بیش از ۳۰۰ تبلت به صورت رایگان میان دانش‌آموزان کم‌بضاعت توزیع شده است.

 

وی عنوان کرد: مؤسسه خیریه «ناتف» در مسیر توسعه فرهنگی و مذهبی شهر در حیطه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، مذهبی و پژوهشی از سال ۹۴ تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده که این مبلغ توسط خیرین تأمین شده است.

 

به گزارش شبستان، در جهرم چهار مجموعه خیریه همچون مجمع خیرین مدرسه‌ساز، مجمع خیرین مدرسه‌یار، مجموعه خیریه «ناتف» و بنیاد خیریه آیت‌الله «حق‌شناس» در حیطه آموزش و پرورش فعالیت داشته‌اند.

 

کد خبر 1121635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha