سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور می شود

حجت الاسلام موسوی گفت: یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور ۱۰ آذر با حضور معاون اول قوه قضائیه در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (دوشنبه 8 آذر) از برگزاری یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور به میزبانی شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور 10 آذر با حضور معاون اول قوه قضائیه در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور با همکاری سپاه فجر فارس، دادگستری کل استان، سازمان بسیج حقوقدانان، مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور مسئولان عالی رتبه قضایی و اجرایی کشور برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به ویژه نسل جوان انقلاب برگزار خواهد شد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

رئیس کل دادگستری استان فارس تاکید کرد: شهدای حقوقدان نقش برجسته ای در تاریخ ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن برعهده داشته اند و با برگزاری این یادواره، تقویت روحیه ایثار و شهادت، مقاومت، جهاد و ازخودگذشتگی برای میهن اسلامی به انجام می رسد و الگوهای ارزشی به جامعه حقوقی کشور شناسایی و ارائه می شوند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: برای برگزاری در یادواره شهدای حقوقدان در استان فارس، کمیته های مختلف تشکیل شده و مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: استان فارس، کانون حرکت های نوین فکری و فرهنگی است و حقوقدانان بسیجی فارس با برگزاری این یادواره ضمن عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و شهدای حقوقدان در کشور اقدام مناسبی در پیش گرفته اند.

کد خبر 1121659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha