اعتیاد از جلوه‌های تهاجم فرهنگی برای انحراف جوانان است

عباسی با بیان اینکه اعتیاد یکی از جلوه‌های تهاجم فرهنگی دشمنان با هدف انحراف جوانان است گفت: حلقه‌های مبارزه با مواد مخدر باید به هم متصل باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز(دوشنبه، ۸ آذر) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان بر ضرورت انسجام در برگزاری جلسات این شورا تاکید کرد و با بیان اینکه برخورد قضایی تنها راه مبارزه با مواد مخدر نیست، اظهار داشت: حلقه‌های مبارزه با مواد مخدر باید به هم متصل بوده و ارتباط‌های بین دستگاهی در این بخش تقویت شود.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه اعتیاد یکی از جلوه‌های تهاجم فرهنگی دشمنان با هدف انحراف جوانان است افزود: طلاق، بزه‌های اجتماعی، ناهنجاری های رفتاریاز آسی‌های این پدیده شوم است.

 

وی با اشاره به وارد شدن انواع مواد مخدر صنعتی در بازار گفت: شیوه‌های مبارزه با مواد مخدر باید تغییر کرده و به‌روز شود ضمن اینکه پژوهش‌های مداخله‌ای و مطالعات اجتماعی در این حوزه بک ضرورت محسوب می‌شود.

 

عباسی تاکید کرد: مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان به انجام پژوهش‌های مرتبط با این موضوع توجه جدی‌تری داشته باشند.

 

وی در ادامه اجرای طرح‌های توانمندسازی معتادان بهبود یافته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر اقدامی جامع است که باید تمامی دستگاه‌ها در اجرای آن مشارکت داشته باشند و تنها به اقدامات نیروی انتظامی بسنده نکنند.

 

استاندار گیلان ارائه آمارهای دقیق و گزارش‌های جامع در خصوص مبارزه با مواد مخدر را امری مهم برای اتخاذ سیاست‌های کارآمد در این بخش خواند و توجه به مرزهای استان از جمله آستارا و تجهیز آنها به دستگاه‌های الکترونیکی و سگ‌های موادیاب را مورد تأکید قرار داد.

 

کد خبر 1121677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha