برگزاری یادواره شهدای مدافع سلامت قطب ۵ کشور با حضور معاون رئیس جمهور در جهرم

حجت الاسلام دستداده گفت: آیین یادواره شهدای مدافع سلامت قطب پنج کشور با سخنرانی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهرم برگزار می شود.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اولین یادواره شهدای مدافع سلامت قطب پنج کشور همزمان با دهمین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی جهرم با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در این یادواره که همزمان با سالروز شهادت «داود علیان» تنها شهید مدافع سلامت شهرستان جهرم برگزار می شود، «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سخنرانی می کند.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم در جوار مزار شهید علیان در گلزار شهدای شهر «قطب آباد» برگزار می شود، عنوان کرد:‌ این برنامه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۳ آذرماه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام دستداده ادامه داد: همچنین در آیین دیگری که بعد از نماز مغرب و عشا در همان روز و در مصلای جمعه جهرم برگزار می شود، یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت منطقه پنج کشور گرامی داشته می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، فسا، گراش، لار، بوشهر، یاسوج و بندرعباس در این یادواره حضور دارند.

 

کد خبر 1121687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha