زمان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تغییر کرد

حجت الاسلام علیزاده گفت: از تغییر زمان برگزاری آزمون کتبی سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم‌ در این استان، از یازدهم آذر به شانزدهم آذر همین ماه خبر داد.

حجت الاسلام «اسدالله علیزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم به دلیل تقارن آن با المپیاد بزرگ معارف قرآن و همچنیی تمرکز بیشتر حافظان و قرآن‌آموزان از یازدهم آذر به شانزدهم همین ماه تغییر کرده است.

 

مدیر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه حضور همه ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون کتبی حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه الزامی است، تصریح کرد: آزمون کتبی شامل دو بخش حفظ و مفاهیم است، که کتاب "سی‌‌روز سی آیه" مقام معظم رهبری به عنوان منبع بخش مفاهیم انتخاب شده است.

 

حجت الاسلام عليزاده اضافه کرد: حافظان و قرآن‌آموزان می‌توانند، جهت آشنایی بیشتر با نمونه سوالات و نحوه ورود به سامانه در آزمون کتبی آزمایشی، که در یازدهم آذر، ساعت ۱۹:۳۰ از طربق سامانه lms۲ به نشانی https://farhangi.lms۲.hozehkh.com/course/۲۲۷۲۶ برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

وی به زمان برگزاری آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم اشاره و خاطر نشان کرد: این آزمون طبق زمان اعلام شده به افراد، ۱۹ آذرماه از ساعت ۸ به صورت حضوری در ساختمان شماره دو مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار خواهد شد.

 

مدیر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان یادآور شد: متقاضیان جهت اطلاع از جزئيات بيشتر این آزمون و دريافت منبع به كانال اهل الذكر (قرآن و عترت حوزه خراسان) در پيام‌رسان ايتا به نشاني https://eitaa.com/khaliferahman مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام علیزاده افزود:ثبت‌نام‌کنندگان براي شرکت در آزمون کتبی مفاهیم سه‌شنبه ۱۶ آذرماه، ساعت ۱۸ و همچنین آزمون کتبی حفظ در همان روز، ساعت ۱۹:۳۰ از طریق سامانه lms۲ به نشانیhttps://farhangi.lms۲.hozehkh.com/course/۲۲۷۲۶ اقدام کنند

کد خبر 1121688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha