۵۰ مجوز انتشارات کتاب در لرستان صادر شد

نیازی گفت: بیش از ۵۰ مجوز انتشارات کتاب در این استان صادر و ۲۰ واحد فعال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « رضا نیازی» امروز(8 آذر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تجمیع صنوف فرهنگی در قالب "گذر فرهنگ و هنر" یک ضرورت است

 

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به دنبال تجمیع صنوف فرهنگی است اما این مهم به نگاه مدیریتی کلان و عزم جدی در حوزه مدیران شهری و استانی هم نیاز دارد.

 

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تقویت حمایت از عرصه نشر، افزود: بیش از ۵۰ مجوز انتشارات کتاب در این استان صادر و ۲۰ واحد فعال شده است.

 

وی بااشاره به اینکه دفاتر و مراکز نشر، در زمان شیوع ویروس کرونا متحمل آسیب فراوانی شدند، ادامه داد: دریافت تسهیلات کم‌بهره برای این قشر فرهنگی از جامعه تا حدودی می‌تواند این آسیب‌ها را جبران کند.

 

نیازی تصریح کرد: در طول یک دهه گذشته "کتاب‌سازی" خیلی پر رنگ بوده و انتظارات بسیار دانشگاه‌ها از دانشجویان و اساتید موجب شده است بسیاری از تحقیقات صورت گرفته بدون بررسی های لازم در قالب کتاب ارائه شود.

 

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: در این راستا ضروری است دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در تعامل با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد ساختار نظارتی ویژه ای را ایجاد کنند.

کد خبر 1121700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha