روز نیروی دریایی ارتش در آستارا گرامی داشته ‌شد

طی آیینی با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی، روز نیروی دریایی ارتش در بندر آستارا گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین روز نیروی دریایی ارتش با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی، کارکنان پایگاه نیروی دریایی ارتش(غرب خزر) و خانواده‌های آنان در محل سینما دریای آستارا برگزار شد.

 

*نیروی دریایی با تمام توان برای مقابله با هجمه‌ها آماده است

ناخدا یکم عرشه«سعادت» در این آیین،اظهارکرد: نیروی دریایی به عنوان یکی از نیروهای چندگانه ارتش، وظیفه پاسداری مرزهای آبی را بر عهده دارد و با تمام توان، برای دفاع و مقابله با هجمه‌ها آماده است.

 

جانشین ناوگروه شمال کشور به رشادت‌های نیروی دریایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح در برهه‌های حساس و هشت سال دفاع مقدس، پایمردی خود را نشان دادند.

 

سعادت گفت: ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح، با هم افزایی و اتکا به خدا به بالاترین مدارج پیشرفت دست یافته است.

 

*نیروی دریایی ارتش از آمادگی کامل برخوردار است

ناخدا یکم عرشه «محمود طبسی سبزوار» نیز در این آیین،خاطرنشان‌کرد: پایگاه نیروی دریایی در آستارا از آمادگی کاملی در راستای پاسداری از آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در بخش غرب دریای خزر برخوردار است.

 

فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش(غرب خزر) افزود: نیروی دریایی ارتش با تمام توان در دریا فعالیت می‌کند و در این راستا آمادگی کامل خود را حفظ کرده است.

 

ناخدا یکم عرضه طبسی سبزوار اظهارکرد: عمل به فرامین مقام معظم رهبری از مهم‌ترین اهدافی است که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آن پایبند است.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از بازنشستگان و کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان مرزی بندر آستارا با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1121731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha