واکسن هراس‌ها ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند/بیش از ۱۳۰۰ هزار دوز واکسن در قم تزریق‌شده است

قدیر در خصوص واکسن گفت: متأسفانه گروه‌های واکسن هراسی که فقط ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند، با تبلیغات گسترده در راستای تبلیغات سو گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امروز (دوشنبه 8 آذر) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در قم گفت: نباید دل‌خوش به این باشیم که چون وضعیت قم به رنگ آبی درآمده، پس دستورات بهداشتی را فراموش کرده و استفاده از ماسک را نادیده بگیریم.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: لزوم رعایت دستورات بهداشتی در چنین شرایطی ضروری بوده چراکه وضعیت آبی کرونایی قم، شکننده است.


وی گفت: در 24 ساعت گذشته 33 نفر با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کرده که 28 نفر آن‌ها نیاز به بستری داشتند که اقدامات لازم انجام شد.


قدیر گفت: 35 بیمار نیز با نظر پزشکان از بیمارستان ترخیص و متأسفانه یک بیمار که تست کرونا وی مثبت شده بود، جان خود را از دست داد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در حال حاضر 143 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری بوده که حال 35 نفر آن‌ها وخیم است و نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارند.


وی گفت: روز گذشته 255 مورد تست کرونا در قم گرفته شد و 20 مورد از تست‌های گرفته‌شده در روزهای قبل نیز مثبت شد.


قدیر در خصوص واکسن گفت: متأسفانه گروه‌های واکسن هراسی که فقط 10 درصد جامعه را تشکیل می‌دهند، با تبلیغات گسترده در راستای تبلیغات سو گام برمی‌دارند اما با این اوصاف در استان قم تاکنون یک‌میلیون و 332 هزار و 466 دوز واکسن کرونا تزریق‌شده است.

کد خبر 1121742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha