کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی اراک در امر واکسیناسیون

جمالیان گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، دانشگاه برتر کشوری در امر واکسیناسیون کرونا شد.

سید «محمد جمالیان» ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان در طول شیوع ویروس کرونا و انجام واکسیناسیون عمومی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: خوشبختانه کادر بهداشت و درمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس حضور داشته و با تمام خستگی در راستای امر واکسیناسیون نیز تلاش کردند.

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک با اشاره به اینکه در  همایش «100 روز توفیق خدمت، 100 میلیون دز تزریق سلامت» از دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به عنوان دانشگاه برتر کشوری در امر واکسیناسیون کرونا توسط وزیر بهداشت تجلیل شد، افزود: این موفقیت نتیجه تلاش های شبانه روزی سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا و همدلی مردم استان با آنها است.

 

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور درخصوص مهار بیماری کرونا و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون بیان کرد: این مهم از اولویت های دولت سیزدهم بود که در آستانه یکصدمین روز کار دولت مردمی، در حال حاضر، مجموع واکسن های تزریق شده کرونا به بیش از 100 میلیون دز رسیده است.

 

 

این مقام مسئول با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا در 100 روز گذشته سند افتخاری برای ایران اسلامی است، ادامه داد: این امر در سایه ی همدلی  و وفاق ملی و تفکر بسیجی معنا و تجلی پیدا می کند.

 

۱ فوتی و شناسایی ۵۲ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه  بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۵۲ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده اند، گفت: بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۱۰۵ هزار و ۱۷۸ نفر رسیده است.

 

جمالیان همچنین با بیان اینه از تعداد ۵۲مورد جدید در استان ۸ نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اندف ادامه داد: این افراد تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

 

وی افزود: ۴۴مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

این مقام مسئول در خصوص تعداد موارد فوتی نیز بیان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که با این حساب تعداد فوتی ها در اثر این بیماری در استان به  ۲ هزار و ۹۶۶ نفر رسیده است.

کد خبر 1121744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha