ستاد توسعه خاوران به فعالیت‌های اقتصادی استان نظم داد

خوش خبر با اشاره به اینکه ستاد توسعه خاوران نظم خاصی به فعالیت های اقتصادی خراسان جنوبی داد، گفت: تاکنون تمام جلسات ستاد توسعه خاوران در استان به ریاست استاندار و شهرستان ها به ریاست فرمانداران شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» ظهر امروز (۸ آذر) در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا متاسفانه طی دوسال گذشته مشکلاتی زیادی را برای دولت و مردم به وجود آورد، اظهار داشت: خراسان جنوبی در موضوع کرونا همانند سایر موضوعات خوش درخشید که جا دارد از مردم به ویژه اصناف تشکر کنیم.

 

وی به حدود 400 کیلومتر مرز مشترک خراسان جنوبی با کشور افغانستان اشاره کرد و گفت: طی یکسال گذشته کشور افغانستان دچار تحولات زیادی شده که اینها می طلبید تا دقت و هوشیاری نیروهای امنیتی ما در مرزها بیشتر از قبل شود که با تدابیر صورت گرفته، با انسجام درونی که در استان شکل گرفت هیچ تهدیدی در مرزها با وجود نیروهای نظامی و اطلاعاتی نداشتیم و ضریب امنیت سرمایه گذاری در استان حرف اول را می زد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مبادلات با کشور افغانستان در بازارچه ماهیرود به عنوان پیشانی استان در هیچ شرایطی تعطیل نشد، افزود: تمام تلاش این بود که از ظرفیت مرزهای خراسان جنوبی برای صادرات کالا به نحو مطلوب استفاده لازم صورت گیرد.

 

خوش خبر با بیان اینکه مرزهای دوکوهانه، گلورده، یزدان هم، سایر مرزهای استان است که در دولت سیزدهم با نگاه ویژه رئیس جمهوری و تلاش های مسئولان استان، بازگشایی شدند، گفت: بازگشایی بازارچه ها از مطالبات مردمی بود که صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه برطرف کردن موانع تولیدی از دیگر موضوعاتی بود که باید دنبال می شد، ادامه داد: تمام جلسات تنظیم بازار، رفع موانع تولید و حضور و بازدید از واحدهای تولیدی از معادن و سایر ظرفیت های استان در قالب ستاد توسعه خاوران شکل گرفت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ستاد توسعه خاوران نظم خاصی به فعالیت های اقتصادی استان داد، خاطرنشان کرد: تاکنون تمام جلسات ستاد توسعه خاوران در استان به ریاست استاندار و شهرستان ها به ریاست فرمانداران شکل گرفته است.

 

 

کد خبر 1121745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha