تلاش کمیته‌ اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس برای رفع موانع تولید

حجت الاسلام موسوی گفت: کمیته‌ اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس برای بازگشت کارخانه های استان به چرخه تولید تمام توان و تلاش خود را به کار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (دوشنبه 8 آذر) در بازدید از کارخانه روغن نباتی شیراز و افتتاح دفتر کمیته‌ صیانت از اراضی صنعتی و حمایت از تولید دادگستری فارس در منطقه‌ ویژه‌ اقتصادی شیراز گفت: وظیفه‌ این دفتر نظارت بر روند واگذاری اراضی صنعتی و حمایت از تولید در منطقه‌ ویژه‌ی اقتصادی شیراز است.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: کمیته‌ اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس برای بازگشت کارخانه های استان به چرخه تولید تمام توان و تلاش خود را به کار می گیرد.

وی اضافه کرد: معطلی 10 ساله طرح توسعه کارخانه روغن نباتی شیراز خوشایند نیست و این طرح ضمن حفظ اشتغال و تولید فعلی باید تسریع شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به افتتاح مجتمع صنعتی «آلیاژ پردازش پارسه» در منطقه ویژه اقتصادی شیراز نيز بیان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی کارخانه ‌ها و واحدهای صنعتی  فعال هستند و زمین‌ های واگذاری  نیز در حال ساخت و ساز است که تاکنون ۸۰۰ نفر از کارگران مشغول به کار شده‌ا ند و حمایت از این واحد تولیدی کشور را از واردات این نوع محصولات، بی نیاز و خودکفا خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: تمام مسئولان متولی امر باید برای رونق  و حمایت از تولید و اشتغال زایی جوانان گام بردارند و دستگاه قضایی استان نیز با استفاده از ظرفیت های قانونی خود به این امر کمک می کند.

وی اعلام کرد: با هدف تحقق  منویات مقام معظم رهبری و شعار سال دادگستری استان فارس در ماه‌های اخیر با اقدامات و حمایت های قانونی از سوی دبیرخانه پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی  دادگستری استان حدود ۵۰۰ واحد تولیدی را بررسی کرده و مشکل ۵۶ واحد را که در معرض تعطیلی قرار گرفته بودند شناسایی و مانع ‌زدایی کرده است.

کد خبر 1121759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha