راه‌اندازی انجمن حمایت از زندانیان در شهرستان اندیمشک

صحرایی از راه‌اندازی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: این انجمن در راستای حمایت و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و معیشتی به خانواده‌های آنها فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «کریم صحرایی» عصر امروز (دوشنبه ۸ آذر) در جمع خبرنگاران، با بیان اينکه طی مراسمی با حضور مدیرکل زندان‌های استان خوزستان، مسئولان قضایی شهرستان اندیمشک، اعضای شورای تامین و خیرین و نیکوکاران، انجمن حمایت از زندانیان اندیمشکی راه‌اندازی شد اظهار کرد: این انجمن در راستای حمایت و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و معیشتی به خانواده‌های آنها فعالیت می‌کند.

 

دادستان اندیمشک افزود: با توجه به مسائل و مشکلاتی که زندانیان با آنها مواجه هستند به‌ویژه آسیب‌های روحی، اجتماعی و روانی که خانواده‌های زندانیان در معرض آن قرار دارند، از مدت‌ها پیش تأسیس انجمن حمایت از زندانیان به عنوان یک ضرورت در دستور کار مسئولان قضایی شهرستان اندیمشک قرار گرفت.

 

وی اذعان کرد: خوشبختانه پس از مدت‌ها تلاش و پیگیری‌های مستمر، سرانجام با همکاری و مساعدت رئیس کل دادگستری و مدیرکل سازمان زندان‌های استان خوزستان، انجمن حمایت از زندانیان در شهرستان اندیمشک راه‌اندازی شد.

 

صحرایی با اشاره به اینکه کمک‌های دریافتی به این انجمن، صرف حمایت و آزادی زندانیانی که مرتکب جرائم خشن شده باشند نخواهد شد تصریح کرد: برخی شهروندان فرهیخته و آبرومند بر اساس اتفاقات و رویدادهای غیرقابل پیش‌بینی از جمله مشکلات مالی و اقتصادی گرفتار زندان می‌شوند که وظیفه همه ما به عنوان یک مسئولیت اجتماعی، کمک به رهایی آنها و حمایت از خانواده‌های آنها در مواجهه با بحران‌هایی است که پیش روی آنها قرار می‌گیرد. 

 

وی از حضور حدود ۴۰۰ زندانی اندیمشکی در زندان فجر دزفول خبر داد و یاد آور شد: از همه مردم، اصناف، بازاریان، خیرین و نیکوکاران تقاضا داریم در این حرکت انسان‌دوستانه حمایت و همکاری لازم را با انجمن حمایت از زندانیان اندیمشک داشته باشند.

 

کد خبر 1121767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha