افتخار می کنم که فضاهای استیجاری در زمان مدیریت ام ساماندهی شد

مدیرکل سابق فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اعتماد عمومی را به مجموعه فنی و حرفه ای جذب کردیم، گفت: افتخار می کنم که فضاهای استیجاری در زمان مدیریت ام ساماندهی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «خداداد اولیایی» در مراسم نکوداشت و معارفه مدیران آموزش  فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان بیان داشت: بنده سه سال است که در سمت مدیریت، خدمتگزار شما در اداره کل فنی و حرفه ای فعالیت داشتم.

 

مدیرکل سابق فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان ادامه داد:این خدمتگزاری بنده بنا بر انتخاب و تلاش شما بزرگواران محقق شد تا فردی از مجموعه فنی و حرفه ای برای اولین بار به عنوان مدیرکل  فنی و حرفه ای استان انتخاب شود.

 

اولیایی تصریح کرد: مجموعه فنی و حرفه ای در آن زمان، انتخاب یک  نیروی بومی را به عنوان مدیرکل فنی و حرفه ای استان را به فال نیک گرفتند و آستین ها را بالا زدند تا منشاء خدمات برای مهارت آموزی در استان شوند.

 

 وی با بیان اینکه یکسری فعالیت ها در طول سه سال مدیریت بنده انجام شده است، افزود: اولین  چالشم به عنوان مدیرکل، عدم اعتماد عمومی به مجموعه فنی و حرفه استان بود.

 

مدیرکل سابق فنی و حرفه ای استان یادآور شد: سعی و تلاش ام و مجموعه فنی و حرفه ای این بود که اعتماد عمومی را جذب کنیم تا مهارت آموزان از آموزشهای فنی و حرفه ای استفاده کنند.

 

اولیایی تصریح کرد: کم و کاستی  هایی به دلیل مشکلات اقتصادی وجود داشت اما هر آنچه در دوران مدیریت ام قول داده ام اجرایی شده است.

 

وی افزود: 6 ماه از زمان مدیریت ام نگذشته بود که کشورمان گرفتار کرونا شد و آموزش ها را به تعطیلی کشاند با این وجود عملکرد اداره کل فنی و حرفه ای براساس تعهداتی که داده بود به صورت صددرصد اجرایی شد و هم اکنون از نظر عملکرد آموزش جزء یازده استان کشور هستیم.

 

مدیرکل سابق فنی و حرفه ای استان ادامه داد: اگر فنی و حرفه ای حال سیستان و بلوچستان  را با گذشته مقایسه کنیم  در ردیف هم استان ها از نظر جمعیت، رتبه یک کشور را داریم و این را به جرات می گوییم  که این در سایه تلاش و زحمات همکاران بدون هیچ چشم داشتی، حاصل شده است.

 

اولیایی بر ساماندهی فضاهای استیجاری در دوران مدیریت خودش اشاره کرد و گفت: خیلی من تحت فشار بودم و مقاومت های بسیاری زیاد بود تا ساماندهی فضاهای استیجاری به سرانجام نرسد.

 

وی افزود: مرکز کسب و کار و کارآفرینی را در استان راه اندازی کردیم که منشا خدمات بسیار خوبی در استان شد.

 

مدیرکل سابق فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: برای اولین بار میزبان رویداد ملی در استان بودیم بدون اینکه سازمان فنی و حرفه ای به ما  کمک مالی کند.

کد خبر 1121777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha