ورزش سلامت عمومی جامعه را تضمین می کند

رزم، به اهمیت و نقش ورزش در ارتقای سلامت روحی و روانی جامعه اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ورزش بین جوانان راه مقابله با تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رزم»، امروز(8آذر)، در مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات پارالمپیک و کشتی آزاد ارتش‌های جهان اظهارداشت: ورزش اهمیت فوق العاده ای در زندگی انسان دارد.

 

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به نقش ورزش در سلامت روح و روان افراد، افزود: ارتقای سلامت عمومی جامعه در گرو توجه به ورزش‌های همگانی است.

 

وی بیان کرد: در راستای کشف استعدادها و ارتقای ورزشکاران متولیان امر ورزش استان باید  اعتبارات لازم را جذب کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

 

رزم با بیان اینکه ورزش یکی از راه های مؤثر برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی است، خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید به گونه‌ای تلاش نمایند که جوانان محلات و شهرستان‌ها را به سمت خود بکشانند.

 

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ورزش بین نسل جوان تدکید کرد و گفت:  فعالیت‌های ورزشی موجب دوری از اعتیاد و مشاغل کاذب در بین جوانان می‌شود و سلامت روحی جامعه را تأمین می کند.

 

رئیس کل دادگستری لرستان موفقیت ورزشکاران را موجب افتخار دانست و اظهار کرد:  به اهتزار در آمدن پرچم ایران، قابل مقایسه با هیچ ثروتی در دنیا نیست.

کد خبر 1121781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha