عضویت بیش از ۲ هزار نفر در کانون پرورش فکری آستارا

نظیری از عضویت بیش از ۲ هزار کودک و نوجوان آستارایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان خبر داد.

«شهرزاد نظیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا مکانی برای افزایش دانش، مهارت، خلاقیت و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌باشد.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بندر آستارا با بیان‌اینکه پرورش فکر و کشف استعداد در بین کودکان و نوجوانان برای ساختن آینده ایران از اهداف کانون است، افزود: شالوده کانون بر پایه آینده ایران بنا شده که در دستان کوچک کودکان امروز است و از این رو کانون برای تک‌تک کودکان برنامه‌ای هدفمند دارد.

 

وی به محورهای گوناگون فعالیت کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان آستارا پرداخت و تصریح‌کرد: مقوله کتاب و کتابخوانی از فعالیت‌های اصلی کانون است.

 

نظیری با اشاره به اینکه علاوه بر فعالیت‌های کتابخوانی و امانت کتاب، کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به صورت فصلی (حضوری _مجازی ) در کانون برگزار می‌شود، گفت: بیش از از ۱۰۰ کارگاه آموزشی متنوع با توجه به علایق، توسط مربیان توانمند و مجرب در کانون برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بندر آستارا با بیان‌اینکه در حال حاضر بالغ بر ۲ هزار نفر از کودکان و نوجوانان این شهرستان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌باشند،اضافه‌کرد: از این تعداد بیش از ۱۵۰ عضو فعال در کارگاه‌های تخصصی و عمومی (حضوری و مجازی) کانون شرکت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، بازیگری، شعر، داستان، نوشتن خلاق، قصه‌گویی، فن بیان، کاردستی، شاهنامه‌خوانی، معرفی کتاب، فن بیان،معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت و ... عناوین کارگاه‌های تخصصی و عمومی (حضوری مجازی) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌باشد، افزود: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول سال تحصیلی به صورت سه روزدر هفته( دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه) از ساعت ۱۱ تا ۱۷ عصر دایر می‌باشد.

 

نظیری خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۳۸۱۳۴۲۱ تماس حاصل کرده یا در صورت امکان به صورت حضوری به آدرس آستارا باغ ملی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک مراجعه کنند.

 

کد خبر 1121795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha