ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه نیازمند یک نقشه فرهنگی است 

مجید خوبی زاده گفت: ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه نیازمند یک نقشه فرهنگی است و می طلبد که کانون های فرهنگی هنری مساجد با ابتکار و خلاقیت، جوانان و نوجوانان را جذب مساجد کرده و آنها را با این مباحث آشنا کنند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، فعالیت در حوزه عترت را از اولویت های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برشمرد و  گفت: در این راستا فعالیت هایی با محوریت مهدویت می تواند تاثرگذار باشد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: دشمن با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات به دنبال ایجاد شبهه در زمینه مهدویت و ظهور است بنابراین امروز بیش از پیش باید تلاش شود تا نسل نوجوان و جوان را با این مباحث مهم آشنا کرد.


خوبی زاده ابراز کرد: در همین راستا کانون های فرهنگی هنری باید از ظرفیت های موجود برای برگزاری دوره های مهدی شناسی بهره ببرند و در این دوره ها به مسئله انتظار، منتظر و فلسفه غیبت امام زمان (عج) بپردازند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: یکی از مباحث مهم بیان وظایف یک منتظر واقعی در دوران غیبت نسبت به امام عصر (عج) است که باید برای نوجوان و جوان تبیین شود.


وی خاطرنشان کرد: همچنین باید به این مهم توجه کرد که وظیفه ما در زمان غیبت آن حضرت نسبت به نوجوانان و جوانان چیست؟.


خوبی زاده تاکید کرد: ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه نیازمند یک نقشه فرهنگی است و می طلبد که کانون های فرهنگی هنری مساجد با ابتکار و خلاقیت، جوانان و نوجوانان را جذب مساجد کرده و آنها را با این مباحث آشنا کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ضمن تشکر از امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت عنوان کرد: حجت الاسلام سعیدی یکی از ائمه جماعات مساجد منطقه است که دوره های تخصصی مهدویت را گذرانده و تاکنون فعالیت های قابل توجهی در کانون تخصصی مهدویت با مدیریت ایشان انجام شده است.


وی ابراز کرد: یکی از فعالیت های کانون تخصصی مهدویت و کانون شهید ابراهیم هادی که با محوریت حجت الاسلام سعیدی در حال برگزاری می باشد، نشست کار گروه فرهنگی قرارگاه شهرستانی منتظران ظهور است که در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار می‌شود.


خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: کانون های مساجد سطح شهرستان جیرفت می توانند از ظرفیت کارشناسان حوزه مهدویت همچون حجت الاسلام سعیدی که از تخصص برخودار هستند در بحث ترویج فرهنگ مهدویت بهره ببرند.

کد خبر 1121796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha