لزوم ارتقای رتبه‌ علمی عملکردی شهرداری جیرفت/ رسیدگی به محلات محروم در اولویت باشد

حجت الاسلام میثم تارم گفت: رتبه علمی-عملکردی شهرداری باید در سطح ملی جهش رو به رشدی داشته باشد و رسیدگی به محلات محروم را اولویت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امروز ۸ آذر ماه امام جمعه جیرفت با شهردار این شهر دیدار کرد.


حجت‌الاسلام «میثم تارم» در این دیدار، گفت: رتبه علمی عملکردی شهرداری باید در سطح استانی و ملی جهش رو به رشدی داشته باشد.


امام جمعه جیرفت با تاکید بر پیشبرد تمام امور مدیریت شهری از طریق انسجام تمامی مجموعه‌های مستقر در جیرفت، افزود: توجه و رسیدگی ویژه به محلات محروم، حاشیه‌نشینان و مناطق کم برخوردار باید در اولویت باشد.


وی تصریح کرد: همچنین ارزش‌های دینی، انقلابی، یادمان و تمثال شهدا و دیگر امور فرهنگی مذهبی باید مورد عنایت قرار بگیرد.


حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: در مدت سپری شده از آغاز به کار شهردار جدید چهره شهر و نظافت آن در سطح قابل قبولی قرار گرفته و مدیریت امور به نحوی است که تقویت روحیه و امید در نیروهای شهرداری و مردم را موجب شده است.


امام جمعه جیرفت اضافه کرد: شهردار جیرفت باید با پیروی از مکتب سردار دلها همواره مرد میدان باشد و روحیه خدمتگزاری بی‌منت و شبانه‌روزی را تا آخرین لحظه تصدی این منصب حفظ کند.

وی ابراز کرد: اقدام شورای اسلامی شهر جیرفت بواسطه انتخاب شهرداری برخاسته از خود شورا و با تجربه شایسته تقدیر است.


حجت‌الاسلام تارم خاطرنشان کرد: چابک‌سازی سیستم اداری باید در دستور کار قرار گیرد تا فرآیند انجام کارهای یک ساعته چندین ماه به طول نیانجامد.


شهرداری امور شهری را بی‌توجه به حواشی مدیریت می‌کند


«محمود معناصری» در این دیدار، گفت: امام جمعه را محور وحدت می‌دانیم و برای تمامی گروه‌های سیاسی جیرفت محترم است.


شهردار جیرفت افزود: مشکلات موجود، سد راه خدمت بی منت مجموعه شهرداری به مردم نخواهد شد و با نگاهی صادق، تنها با هدف خدمت اقدام می‌کنیم.


وی تصریح کرد: مدیریت امور شهری را بدون توجه به حواشی پیش خواهیم برد چرا که خود را بدهکار مردم و انقلاب می‌دانیم.


معناصری با بیان اینکه برای توفیق در مسیر خدمتگزاری نیازمند دعای خیر مردم هستیم، اظهار کرد: حتی یک  ساعت از زمان تصدی مسئولیت را دست نخواهیم داد و تا لحظه آخر با همان روحیه ابتدایی خدمتگزار خواهیم بود.


شهردار جیرفت خاطرنشان کرد: شهرداری جیرفت تقدم کار میدانی بر گزارش سازی را سرلوحه کار دارد و به دنبال ایجاد تغییری محسوس در نقاط کور شهر و آسفالت محلات بافت قدیم هستیم.


وی در خاتمه با تاکید بر اینکه همه فرزندان انقلاب در هر رده‌ای برای آبادانی شهر باید دست به دست هم دهند،  عنوان کرد: سیما منظر شهری در عید پیش رو سراسر سبزی و نشاط را تجلی خواهد بخشید.

کد خبر 1121797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha