محفل ادبی «گوزل یوردوم» در کتابخانه شهید چمران طارم آغاز به کار کرد

محفل ادبی «گوزل یوردوم» با حضور شعرا و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر شهرستان طارم در کتابخانه شهید چمران چورزق افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، محفل ادبی «گوزل یوردوم» کتابخانه شهید چمران چورزق شهرستان طارم با حضور جمعی از شعرا و مسئولان شهرستان آغاز به کار کرد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طارم در این آیین گفت: کتابخانه های عمومی به عنوان یک پایگاه فرهنگی و اجتماعی نقش ویژه ای در رشد و گسترش فرهنگ هر منطقه دارند.

 

یاسر روحانی، کتابخانه های عمومی را منبع غنی از ادبیات کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: این منبع غنی ادبیات می تواند در بروز استعداد علاقمندان به شعر و ادب کمک شایانی کند.

 

وی، شروع به کار محفل ادبی «گوزل یوردوم» کتابخانه عمومی شهید چمران چورزق به عنوان دومین محفل ادبی کتابخانه های عمومی شهرستان طارم را ظرفیتی مناسب جهت سازماندهی، شناسایی و جذب و ارتقای فعالان ادبی با برگزاری محافل ادبی دانست و افزود: فعالیت های محافل ادبی می تواند نقش بسزایی در گسترش و توسعه فعالیت های ادبی و به تبع آن گسترش عدالت فرهنگی در سطح بخش چورزق داشته باشد.

 

این نشست با نقالی و شاهنامه خوانی هانیه حسنلو و شعرخوانی شاعران بخش چورزق محسن مهدیخانی، علی حیدری، غضنفر مهدیخانی، اسدخان سلطانی، محمد فلاحی و سونا محمدی ادامه پیدا کرد.

کد خبر 1121836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha