خانواده های پرسنل پدافند هوایی تحت پوشش آموزش بصیرتی قرار گرفتند

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ضرورت ارتقا دانش و مهارت اجتماعی و سیاسی نظامیان گفت: همسران و فرزندان پرسنل پدافند هوایی اصفهان مثل کارکنان نظامی تحت پوشش آموزش بصیرتی قرار گرفتند.

حجت الاسلام «جانمراد موسوی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه هایی که عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی ویژه خانواده ها برگزار می کند اظهارداشت: علاوه بر خدمات آموزشی و فرهنگی ویژه پرسنل کادر و وظیفه این یگان نظامی، خانواده های این قشر نیز از این دسته فعالیت ها بهره می گیرند.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: یکی از دغدغه های مهم آموزش و ارتقا مهارت خانواده نظامیان برای شرایط خاص و همراهی با همسرانشان است که در این خصوص دوره و کارگاه هایی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: امسال بیش از گذشته همسران و فرزندان پرسنل پدافند هوایی اصفهان مثل کارکنان نظامی تحت پوشش آموزش بصیرتی قرار گرفتند و سعی شده جمعیت بالایی از این گروه که در بخش های مختلف استان ساکنند، از این خدمت بهره ببرند.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: این آموزش ها تنها مربوط به مسائل سیاسی نبوده بلکه در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز با بهره گیری از ظرفیت استاتید مجرب آموزش ها ارائه می شود.

 

*سرفصل های متنوع آموزشی برای خانواده ها

 

وی با اشاره به اینکه ارتقا سطح دانش تنها در یک حوزه کارگشا نیست، خاطرنشان کرد: سرفصل های متنوع آموزشی برای خانواده ها پیش بینی و در حال اجرا است.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور رصد مسائل سیاسی کشور، روش های تربیت فرزند، مهارت های زندگی و ارتباط با همسر و فرزندان و همچنین مقابله با آسیب های اجتماعی را از جمله عناوین ای دوره آموزشی عنوان کرد و گفت: در خصوص فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سرفصل هایی با عنوان سواد رسانه و فرصت ها و چالش های آن ارائه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی همه گروه های سنی را تهدید می کند، تصریح کرد: توانمندسازی در این خصوص و مهارت افزایی برای برخورد به موقع این چالش های ضرورت دارد و در شرایط امروز جامعه هیچ کسی در این خصوص در امان نبوده و تهدیدات در حال گسترش است.

کد خبر 1121869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha