مادر شهید والامقام «تعارف بیرامی» به فرزند شهیدش پیوست

مادر گرامی شهید والامقام « تعارف بیرامی» در شهر لاهرود پس از سال ها دوری از فرزند شهیدش به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مادر گرامی شهید والامقام «تعارف بیرامی» در شهر لاهرود پس از سال ها دوری از فرزند شهیدش به رحمت ایزدی پیوست.

 

شهید تعارف بیرامی در نهمین روز از اسفند ماه سال 1347 در شهر لاهرود و در خانواده ای مومن و متعهد به انقلاب اسلامی دیده به جهان گشود و همزمان با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و پس از عمری مجاهدت و تحمل سال ها درد و رنج ناشی از عوارض جراحات وارده در نبردهای دوران دفاع مقدس روز چهاردهم شهریور ماه سال  1380 در  شهرستان مشگین شهر دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست و پیکر مطهرش در گلزار شهدای لاهرود آرام گرفت.

 

مراسم تشییع و خاکسپاری مادر صبور و فداکار این شهید والامقام امروز سه شنبه 9 آذر ماه راس ساعت 10 صبح با حضور اقشار مختلف مردم قدرشناس لاهرود، خانواده های معظم شهداء، ایثارگران، آزادگان و جانبازان در آرامستان جنب پارک داغلار باغی برگزار می شود.

 

مجلس ترحیم آن مرحومه روز پنج شنبه 11 آذر ماه از ساعت 14:30 الی 16 با رعایت دستور العمل های بهداشتی در مسجد معجز آباد شهر لاهرود برپا خواهد شد.

 

در پی درگذشت مادر بزرگوار این شهید سرافراز اسلام، «فرهاد اسماعیل اوغلی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

خانواده محترم شهید تعارف بیرامی

 

خبر ارتحال مادر مؤمن و پرهیزگار شهید بزرگوار تعارف بیرامی موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

 

مادران مومن شهدا نزد همگان عزیزترین هستند چرا که فرزندان خود را در دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و دفاع از میهن فدا کردند .

 

بدون شک تلاش ‌های فاطمی آن بانوی صالحه در تربیت شهید سرافراز اسلام که مجاهداتش همواره موجب فخرو مباهات است، توشه‌ ای بس گرانبهاست که در سرای باقی، با رحمت واسعه حضرت حق، تجلی خواهد یافت.

 

اینجانب این مصیبت را خدمت خانواده محترم شهید بیرامی و عموم مردم شریف و شهید پرور لاهرود تسلیت عرض می نمایم. و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

 

انشاء الله روح این مادر بزرگوار با حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها) و شهید گرانقدرش محشور گردد .

 

فرهاد اسماعیل اوغلی / فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود

کد خبر 1121875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha