بهره‌برداری از ۲ مسجد و مدرسه در روستاهای بخش غیزانیه

مسجد اهل بیت (ع) روستای شاخ کوپال و مدرسه ۲ کلاسه شهید دیانت روستای چای ورشام بخش غیزانیه به همت پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شرکت نفت و گاز مارون به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حمید کاویان» در مراسم بهره‌برداری از مسجد و مدرسه در ۲ روستای بخش غیزانیه، ضمن تقدیر از تلاش‌های بسیجیان این شرکت در راستای خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: خوشبختانه توفیق حاصل شده که توانسته‌ایم به مسئولیت اجتماعی سازمان در قبال مردم همجوران تاسیسات عملیاتی شرکت عمل کرده و بخشی از نیازهای این عزیزان را مرتفع سازیم.

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با بیان اینکه طی سال‌های گذشته و پیش از این ۲ پروژه، ۱۵ مدرسه و ۱۹ مسجد را احداث یا بهسازی کردیم افزود: به همت پایگاه مقاومت بسیج شرکت، زمین چمن مصنوعی رامشیر را تامین و  چهار هزار و ۵۰۰ بسته کمک آموزشی علاوه بر چهار هزار بسته معیشتی را بین دانش‌آموزان و خانوارهای کم‌برخوردار همجوار تاسیسات توزیع کرده‌ایم.

 

«عباس ممبینی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب نیز از همکاری و حمایت‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در حوزه محرومیت‌زدایی تقدیر و تلاش‌های یکایک بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مایه مباهات دانست.

 

شایان ذکر است، هزینه پروژه‌های افتتاح شده مبلغی بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

 

کد خبر 1121888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha