رابطین فهما کمبود‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد را برطرف می کنند

امیریان بابیان اینکه رابطین فهما چشم بینای فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری هستند گفت: رابطین فهما کمبود‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد را برطرف می کنند.

«اسفندیار امیریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: شبکه رابطین فهما باید کانون‌های فرهنگی هنری کم کار را به سمت کار و تلاش در عرصه فرهنگی سوق دهند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: رابطین فهما باید چشم بینای فعالیت ‌های کانون ‌های فرهنگی هنری باشند و با تلاش‌ها و پیگیری ‌های مداوم کمبودها و دغدغه‌ کانون‌های مساجد را برطرف کنند.

 

وی با بیان اینکه شبکه رابطین فهما تسهیل کننده فعالیت‌های کانونی است، افزود: در راستای اجرای شبکه رابطین، اعضای این شبکه نسبت به آموزش مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هم‌گروه برای ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد همکاری می‌کنند.

 

امیریان از ثبت اطلاعات کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان به صورت منظم در سامانه بچه های مسجد خبر داد و گفت: در سامانه بچه های مسجد اطلاعات کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان به طور منظم ثبت شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان با اشاره به اینکه در سال های اخیر رویداد ملی فهما در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان در حال اجرا است، گفت: هدف از این رویداد معرفی ظرفیت های مساجد کشور است و فعالیت ها در حوزه های فرهنگ، هنر و فضای مجازی در قالب ۱۲ رواق صورت می گیرد.

 

وی سامانه بچه های مسجد را عامل تحرک و پویایی کانون‌های مساجد با استفاده از مشارکت جوانان و عموم مردم دانست و خاطرنشان کرد: رویداد ملی فهما فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، رسانه ای و ... کانون های مساجد در راستای اهداف ترسیم شده است.

 

کد خبر 1121917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha