اجرای متفاوت طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در مسجد فومنی/ توزیغ غذای گرم میان کارتن‌خواب‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین فومنی از اجرای متفاوت طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در مسجد فومنی خبر داد و گفت: توزیغ غذای گرم میان کارتن‌خواب‌ها و اجرای برنامه در محله هرندی، در همین راستا صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد فومنی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بسیجیان مسجد فومنی (واقع در تهران، خیابان ری، نرسیده به میدان قیام) طرح سه شنبه های مهدوی را هر هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می کنند، اظهار کرد: این برنامه معمولا در سطح خیابان خراسان و با برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع بسته های فرهنگی و شربت و شیرینی صورت می گیرد تا به این صورت مردم، یک بار در هفته هم که شده با مفاهیم مرتبط با امام زمان(عج) آشنا شوند.

 

امام جماعت مسجد فومنی افزود: پایگاه بسیج این مسجد، امسال تصمیم گرفته است طرح سه شنبه های مهدوی را در دو هفته آول آذر ماه و به مناسبت هفته بسیج به صورت متفاوت تر برگزار کند و ان شاءالله این روند در سال های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

 

وی اضافه کرد: بسیجیان مسجد فومنی این هفته، همچون هفته گذشته غذای گرم در روز سه شنبه میان کارتن خواب ها توزیع می کنند. هفته گذشته، ویژه برنامه ای از ساعت 15 تا 17 در میدان شوش برگزار کردند و این هفته در روز سه شنبه از ساعت 15 تا 17 در محله هرندی (درواز غار) جنوب شهر تهران برگزار می کنند.

 

فومنی ادامه داد: اعضای پایگاه بسیج مسجد فومنی علاوه بر مشارکت در واکسیناسیون مردم، کار ضد عفونی کردن این خانه خدا و بخش هایی از محلات قیام و ری را نیز انجام می دهند.

 

وی گفت: مساجد با گسترش فرهنگ مهدویت در میان اقشار مختلف مردم می توانند از یک سو مردم با بیشتر از گذشته با معارف مرتبط با مهدویت و انتظار آشنا کنند و از سوی دیگر، موجب پیوند بیشتر مردم با مساجد شوند. ما باید تلاش کنیم با حضور بیشتر مساجد در میان مردم، پای آنان را به این خانه های خدا باز کنیم. صرفا نباید در مساجد برنامه برگزار کنیم بلکه در هر مناسبتی و به هر بهانه ای باید برنامه های مساجد را در کف خیابان برگزار کنیم.

 

کد خبر 1122032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha