یوم الله ۹  دی نمایش هنرمندی نظام بود

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۹ دی گفت: یوم الله ۹ دی نمایش هنرمندی نظام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، علی محمد نائینی رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۹ دی در جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، طی سخنانی گفت: فتنه سال ۸۸ اقدام براندازانه غربی بود که عوامل داخلی آن‌را اجرا کردند، بنابراین تعبیر فتنه از جنگ اکبر تعبیر بی راه و غلطی نیست.

وی افزود: این فتنه به تعبیر مقام معظم رهبری از ۱۰ سال قبل از سال ۸۸ طراحی آن کلید خورده بود، انتخابات پرشور سال ۸۸ دستاورد هشتاد و پنج درصدی مردمی و نمایش همبستگی ملی بود و دشمن خواست برای اولین بار سلامت انتخابات را به خاطر شکست‌های قبلی خود خدشه دار کند، و این باور را به وجود آوردند، که نتیجه انتخابات مهندسی شده بود، با بی ثبات کردن نظام خواسته کشور را دچار چالش جدی کنند.‌

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۹ دی با خطرناک خواندن جریان فتنه در سال ۸۸ بیان داشت: هیچ تفاوتی به لحاظ هدف در فتنه سال ۸۸ با عملیات منافقین در تیر سال ۵۹ نیست فقط شیوه اجرا فرق می‌کرد، فتنه سال ۸۸ یکی از روش‌های انقلاب رنگی و براندازی بود که مقابله کامل با نظام ولایی بود.


رئیس ستاد ۹ دی تصریح کرد: در این جریان یاران امام راحل در دهه شصت با پرچم امام به جنگ حجت خدا و ولی فقیه آمدند، گاهی بصیرت هست ولی صداقت نیست و عمل منافقانه می‌شود.

وی ادامه داد: جنگ ۸ ساله جنگ سخت افزاری بود ولی فتنه سال پیچیده و خطرناک‌ترین روش براندازی بود. فتنه سال ۸۸ شناخت واقعی نفاق خواص بود.

وی با اشاره به هدف فتنه گران در سال ۸۸ و تغییر نظام توسط عوامل داخلی آنها اظهار داشت: دشمنان به طور قاطع حرف از تغییر نظام می‌زدند و اینجاست که مردم با خداباوری و دشمن شناسی تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

نائینی ادامه داد: ما هر جا مشکلی داشتیم به مردم باور نداشتیم، ولی باور داشتن مردم تولید قدرت برای ما کرده است، قدرت اصلی مردم هستند و انقلاب اسلامی یک الگو در بسیج مردمی است و دستاورد نظام تغییر توازن قدرت با بهره گیری از خود مردم است.

رئیس مرکزی ستاد ۹ دی در خصوص مواضع برخی از خواص در فتنه سال ۸۸ بیان داشت: متأسفانه برخی از خواص از راه حق خارج شدند و بازیگران فتنه در جبهه باطل علیه حق شدند، از محور ولایت وقتی فاصله بگیریم می‌شود بی بصیرتی, که بعضی خواص افراد با بصیرتی بودند، اما صداقت نداشتند.

وی به حماسه ۹ دی اشاره داشت و عنوان کرد: روح حماسه ۹ دی بصیرت، صداقت و استقامت است و انقلابی ماندن کار ساده ای نیست و اگر ویژگی‌های جریان‌هایی مانند ۹ دی در همه مراحل داشته باشیم به سرمنزل مقصود خواهیم رسید.

نایینی بیان داشت: فتنه‌های سیاسی مانند سال ۸۸ کاملاً شیطانی بود و جریان فتنه با دروغ و کلک و بی تقوایی وارد شد و حرکت مردم در ۹ دی در مخیله هیچ رسانه و ناظر سیاسی نمی گنجید و معادله قدرت را بر هم زد حماسه ۹ دی نمایش هنرمندی نظام بود.

وی در خصوص تبعات فتنه سال ۸۸ برای کشور نیز گفت: این فتنه دشمن را امیدوار کرد و به مردم سالاری دینی ضربه زد، آمریکایی‌ها در فتنه انگیزی های جدید از تجارب گذشته خود استفاده می‌کنند و با طراحی و بهره گیری از جریان نفوذ پدیده‌های سیاسی را به پدیده‌های تهدید تبدیل کرده‌اند و نافرمانی‌های مدنی با موضوعات گوناگون را می‌خواهند به اغتشاش علیه نظام تبدیل کنند.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۹ دی در پایان اظهار داشت: فرصت فضای مجازی باید درس‌ها و آموزش‌های ۹ دی را تبیین کند و سخنرانانی که برای مراسم‌ها دعوت می‌گردند جریان فتنه و براندازی را جهت جلوگیری از جریان‌های جدید، تبیین کنند.

کد خبر 1122042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha