شعر ظرفیتی برای بیان ارزش‌های اسلامی در جامعه است

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شعر ظرفیتی برای بیان ارزش‌های اسلامی در جامعه است و از شعرا و ادبای متعهد و انقلابی انتظار می‌رود در این راستا تلاش بیشتری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار علیرضا مدنی جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان  در محفل شعر«همسر وفادار» یادواره شهیده فاطمه اسدی که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهادت واژه مقدسی است که در دین مقدس اسلام به والاترین شیوه ممکن مطرح شده است و همه ادیان الهی می خواهند آن را داشته باشند.

 

وی افزود: شهادت والاترین درجه است و این بانوی شهیده در مظلومیت جان خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و بنیان خانواده‌اش فدا کرد.

 

مدنی با اشاره به اینکه کسانی که مدعی دفاع از قوم کرد بودند این بانوی گرامی را به شهادت رساندند، بیان کرد: دشمنان با این جنایات خود به همگان ثابت کرده‌اند که به حرف خود وفادار نمی‌مانند.

 

وی افزود: در این راه یک فرد بسیجی اهل همدان که برای دفاع از این بانوی شهیده به پا می خیزد نیز به شهادت می‌رسد تا نیت ضد انسانی گروهک ضد انقلاب دموکرات بیش از پیش نمایان شود.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: بهاء‌الدین پسر نوزاد شهیده فاطمه اسدی نیز شهید معصومی است که ضد انقلاب با به شهادت رساندن مادرش موجب جان باختن این نوزاد معصوم شدند.

 

سردار مدنی تصریح کرد: در قالب شعر، مفاهیم در جامعه بهتر منتقل می‌شود و از شعرا و ادبای متعهد و انقلابی انتظار می‌رود در این راستا تلاش بیشتری کنند.

 

وی افزود: باید در قالب شعر مفاهیم و ارزش های اسلامی و هویت بخش برای مردم تشریح و جنایات ضد انقلاب و گروهک های تروریستی برای نسل های آینده تبیین شود.

کد خبر 1122046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha