زخم کهنه محرومیت لرستان در انتظار مرهم دولت

خبر سفر هیئت دولت، چراغ امید را در دل مردم محروم استان لرستان روشن کرده است و مردم چشم امید به عملکرد انقلابی دولت سیزدهم بسته اند.

خبرگزاری شبستان_ خرم آباد؛ خبرها از سفر قریب الوقوع هیئت دولت به استان لرستان خبرمی دهد و زخم کهنه محرومیت استان لرستان به مرهم دولت چشم امید بسته است.

 

استان محروم مانده لرستان در انتظار  سید محرومان قرار دارد و مردم محروم مانده این استان سید محرومان را مرهمی بر درد هایخود می دانند.

 

 استان لرستان سرزمین مردمانی متعهد به انقلاب اسلامی است، لرستانی ها مردمی مومن متعهد به نظام و انقلاب و دلاور در پاسداری از ارزش ها و انقلاب اسلامی هستند که در طول عمر با برکت انقلاب همواره پشتیبان نظام مقدس اسلامی بوده اند.

 

 مردم استان لرستان  ۶ هزار و ۳۰۰ شهید جان بر کف را برای سربلندی ایران عزیز و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

 

 آیت الله رییسی رای نخست مردم این استان بود، مردمی که به شعار و برنامه های عدالت محور و فساد گریز وی رای دادند، تا شاید آلام چند ساله آنها در خصوص بیکاری، تورم و فلاکت کمی تسکین یابد.

 

 نبود زیرساخت، عدم تخصیص اعتبارات بانکی و نبود سرمایه در گردش، عملا این استان را به یکی از بیکارترین استان های کشور تبدیل کرده است و هرساله آماری حدود 12 هزار لرستانی مجبور به مهاجرت می شوند.

 

نیروی انسانی جوان و توانمند از ظرفیت های استان لرستان است که در سایه بیکاری و نبود زیرساخت های مناسب برای اشتغالزایی با مشکلاتی چون مهاجرت و اعتیاد مواجه است.

 

همچنین به دلیل مشکل بیکاری موجود در استان آسیب های اجتماعی در این استان از جمله اعتیاد جوانان وجود دارد و خانواده های زیادی را در دام اعتیاد و پیامدهای پس ازآن گرفتار کرده است.

 

 این روزها که خبر ازسفر هیئت دولت سیزدهم به گوش میرسد چراغ امید در دل مردم محروم استان لرستان روشن شده است و مردم چشم امید به عملکرد انقلابی دولت سیزدهم بسته اند.

 

آیت  الله رییسی به لرستان در زمان تصدی ریاست قوه قضاییه طی 10 فروردین امسال به استان لرستان سفر کرده بود که بازتاب خوبی در بین مردم استان داشت.

 

در سفر آیت الله رییسی  مسائل حقوقی و مالیاتی ماشین سازی با سرعت خوبی رفع و رجوع شده و در حال انجام مراحل پایانی آن است.

 

همچنین بدهی های مالیاتی ماشین سازی پرداخت، جریمه‌های آن با کمک سازمان های مدیریت و برنامه ریزی و امور مالیاتی بخشوده شد.

 

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و قوه قضاییه از دیگر مصوبات سفر ۱۰ فروردین رییس قوه قضاییه به لرستان بود.

 

این روزها باز هم چشم امید مردم لرستان به برنامه های دولتمردان دوخته شده است، تا شاید مرهمی بر محرومیت استان باشد.

کد خبر 1122059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha