لزوم هدایت فرمانداران فارس در مسیر اهداف عالیه جمهوری اسلامی

ایمانیه گفت: از وظایف مهم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، هدایت فرمانداران استان در مسیر اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و سیاست های کلی دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 9 آذر) در جلسه معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است و اداره کشور با مشارکت مردم مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری است.

استاندار فارس افزود: برای جلب مشارکت مردم به تامین مقدماتی نیاز داریم و جلب اعتماد مردم در این زمینه حائز اهمیت است و اگر توزیع امکانات و اعتبارات بر اساس عدالت انجام و حق‌ همه مناطق شهری و روستایی پرداخت شود، تقاضا برای ارتقای تقسیمات کشوری کنترل خواهد شد.

وی اضافه کرد: از وظایف مهم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، هدایت فرمانداران استان در مسیر اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و سیاست های کلی دولت است.

ایمانیه تاکید کرد: ۳۶ فرماندار فارس، افسران اداره استان هستند که باید با دقت انتخاب شوند و نحوه مشارکت آنها در مدیریت استان و نظارت و هدایت آنها دارای اهمیت فراوانی است.

وی ادامه داد: برخورداری از نگاه پیشگیرانه و مطالعه و بررسی موضوعات، مانع از بروز وضعیت اورژانسی در حل مسائل می شود و استفاده از اندیشه خلاق و فکر آزاد به سازمان های مردم نهاد و حمایت از آنها در استان باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر از سطح شهر های استان عنوان کرد: ورزش و نشاط اجتماعی از موضوعات مورد توجه استانداری فارس است.

وی ادامه داد: ارتباط با نخبگان اداری، دانشگاهی و سایر اقشار از سیاست های جدی مدیریت ارشد استان است که معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس باید در این زمینه تلاش کند.

خاطر نشان می شود در این مراسم از تلاش های «سید احمد احمدی زاده»، معاون پیشین استانداری فارس، تقدیر شد و «اسماعیل محبی پور» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس معرفی شد.

محبی پور دارای تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری در رشته جغرافیای سیاسی است و سوابق اشتغال در فرمانداری و دانشگاه در سمت های کارشناسی و مدیریت پژوهشی، عضویت در هیئت های اجرائی و نظارت انتخابات و مدیریت و فرماندهی سطوح عالی سپاه استان فارس، عضویت در شورای تامین و کمیته های سیاسی، امنیتی و ... استانداری فارس را دارد.

کد خبر 1122063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha