طرح صالحین تقویت شود

آیت‌الله فرحانی با اشاره به اینکه استان خوزستان محل تولد طرح صالحین است گفت: باید به این طرح توجه بیشتری داشته باشیم و آن را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، «آیت‌الله عبدالکریم فرحانی» امروز (سه شنبه ۹ آذر) در نشست قرارگاه صالحین شهرستان اندیمشک، صالحین را یکی از طرح‌ها و برنامه‌های موفق برشمرد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری پیگیر حلقات تربیتی صالحین در اقشار و مساجد هستند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یک سال است شعار «هشت میلیون جوان مؤمن انقلابی پای کار» مبنای کار ما قرار دارد افزود: مأموریتی که درباره شکل‌گیری شبکه تربیتی صالحین به بسیج داده‌ایم هنوز محقق نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان محل تولد طرح صالحین است اذعان کرد: باید به این طرح توجه بیشتری داشته باشیم و آن را تقویت کنیم.

 

آیت‌الله فرحانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از فقها، فیلسوفان، مفسران و متکلمان کم‌نظیر است تصریح کرد: امام خمینی (ره) شاگردان زیادی داشت و آدم‌های خوب و بزرگی را تربیت کرد.

 

وی داشتن نگاه تمدنی را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) تمدنی بود و پس از تشکیل حکومت، شکل تمدن اسلامی را طراحی کرد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند صالحین را پیگیری کنیم تا مسئله تربیت درست شود چرا که اگر موفق نشویم به خوبی تربیت کنیم، باخته‌ایم.

 

وی با تاکید بر لزوم تربیت عمیق، ایجاد بصیرت عمیق و ایمان پایدار خاطر نشان کرد: محقق شدن مطالبات و خواسته‌های مقام معظم رهبری، راه نجات ما است.

 

کد خبر 1122076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha