شورای سیاست گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت های مهدوی نیازمند حمایت همیشگی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گفتمان، انتظار و فرهنگ مهدویت، امید را در دل مردم زنده می ‌کند و بر تقویت نگاه مسئولین به بنیاد مهدویت تاکید جدی دارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» امروز سه شنبه (9 آذر ماه) در نشست شورای بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این بنیاد هر چند یک بنیاد مردمی است که با حمایت و فعالیت خیرین اداره می ‌شود، اما در حمایت و پشتیبانی به این بنیاد نباید غفلت کرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بنیاد می تواند با تعامل و همکاری همه ادارات و به خصوص نهادهای فرهنگی زمینه ساز رشد معنوی نسل های جوان و نوجوان و جامعه بوده و فعالیت‌ های مهم و بیشتری را در ترویج فرهنگ مهدویت نهادینه سازی کند.

 

وی با بیان اینکه، اقدامات بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) در ترویج معارف مهدوی فوق العاده ارزشمند است، تاکید کرد: شورای سیاست گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت های مهدوی نیازمند حمایت همیشگی است.

 

احمدزاده یادآور شد: بر تقویت نگاه مسئولین به بنیاد مهدویت تاکید دارم و جریان فرهنگ، گفتمان‌ و انتظار مهدویت باید وارد زندگی‌ مردم شود تا امید و نشاط به جامعه ببخشد و درخواست کرد: که من را به عنوان عضو افتخاری این بنیاد قبول کنید.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، انقلاب اسلامی و نظام دینی ما راهگشا و در جهت ایجاد جامعه مهدوی حرکت می کند، گفت: در این راستا نیاز به هم افزایی و یاریگری همه دستگاه ها می باشد و وظیفه ای است که باید انجام داده شود.

 

وی بر تقویت آموزه انتظار به عنوان یک ظرفیت بین‌الادیانی تاکید کرد و گفت: با برنامه های سازنده می ‌توان دل‌ ها و افکار را نزدیک به هم کرد و مسیر را در جامعه توسعه، تعمیم و گسترش داد و شما در این مسیر هم نیازمند حمایت و هم نیازمند برنامه سازی هستید.

 

احمدزاده تاکید کرد: برای تامین زمین احداث مسکن و منابع مالی جهت ساخت و استقرار و فعالیت این بنیاد از هر کوششی دریغ نخواهم کرد و وظیفه خود می دانم که در این مسیر به طور اساسی گام بردارم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، در شرایط حساس کنونی، انتظارت از این بنیاد ارزشمند و فوق العاده است و باید زمینه گسترش آموزه های مهدوی را برای اقشار مختلف مردم فراهم کرد، افزود: امروز بیش از هر زمانی به تعمیق مباحث مهدوی به عنوان پایه و اساس و مبنای کارها نیاز مندیم.

 

وی، فعال شدن بنیادهای مهدوی را مانعی برای ظهور فرقه‌ های انحرافی به خصوص معاندین و وهابیت و بهترین روش مقابله با آنها دانست و گفت: بنیادی که متولیان و فعالان آن و گروه‌های مختلف مردمی در مسیر ترویج و فرهنگ مهدویت تلاش می کنند، باید تقویت شود.

 

احمدزاده، تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را یکی از رسالت های مهم و اساسی بنیاد مهدویت دانست و گفت: این بنیاد که دارای اعضایی قدرتمند، آگاه و مسلط است، در پی ایجاد معرفت مهدوی با استفاده از تدبیر و برنامه ‎ریزی های کوتاه و بلند مدت باشد.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای تقویت و رسیدن به اهداف بلند و متعالی این بنیاد ارزشمند از هر کوششی دریغ نخواهم کرد، چون از وظایف همه ما این است که در فرج و ظهور حضرت امام عصر (عج) سهم خود را در گسترش فرهنگ مهدویت و زمینه سازی برای قرب به امام زمان(ع) ادا کنیم.

کد خبر 1122089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha