افزایش گستره جغرافیایی جشنواره شعر تبری«نوج» مورد توجه باشد

زارع برلزوم گسترش جغرافیایی جشنواره شعر تبری«نوج» تاکید کرد و گفت: برای تحقق این مهم باید از ظرفیت های دیگر شهرستان ها در زمینه های اجرایی و علمی بهره برد و نگاه این جشنواره باید نگاهی فرامنطقه ای و در گستره فرهنگ، زبان و ادبیات تبرستان بزرگ باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «عباس زارع» امروز(۹آذر) در نشست با اعضا شورای سیاست گزاری پنجمین جشنواره شعر تبری (نوج) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن قدردانی از تلاش اعضاء سیاست گزاری پنجمین جشنواره شعر تبری (نوج) این جشنواره را از مهم ترین رویدادهای فرهنگی استان برشمرد.

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: این جشنواره فرصتی مناسب برای پیوند بیشترنسل جوان به زبان مادری و احیاء فرهنگ و ادبیات مازندرانی است .

 


وی تصریح کرد: پس از چهار دوره برگزاری، نگاه شورای سیاست گزاری باید به سمت نوآوری در جشنواره و توجه بیشتر به نسل جوان و نوجوان و کشف استعدادهای ادبی باشد.

 


زارع ضمن تاکید بر گسترش جغرافیایی این جشنواره گفت: برای رسیدن به این هدف باید از ظرفیت های دیگر شهرستان های استان در زمینه های اجرایی و علمی بهره برد و نگاه این جشنواره باید نگاهی فرامنطقه ای و در گستره فرهنگ، زبان و ادبیات تبرستان بزرگ باشد که چند استان کشور را دربرمی گیرد .

 


وی در پایان، قول هرگونه مساعدت را برای برگزاری کیفی تر این رویداد مهم ادبی بومی داد و یادآورشد: به زودی فراخوان این جشنواره رونمایی می شود.

 


به گزارش شبستان، از سال 1390 تاکنون، چهار دوره جشنواره شعر تبری (نوج) در سوادکوه و سوادکوه شمالی برگزار شده است.

 

 

کد خبر 1122118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha