ترویج گفتمان امر به معروف و نهی از منکر در پیشگیری از مفاسد اداری ضروری است

آقاعلیخانی گفت: ترویج گفتمان امر به معروف و نهی از منکر و مهمتر از آن عمل به این ۲ فریضه در فضای ادارات و نهاد های عمومی در پیشگیری از مفاسد اداری و اقتصادی ضروری و بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین، «عبدالله آقاعلیخانی» در نشست با دبیر ستاد امر به معروف استان قزوین بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از فریضه های بزرگ و تأثیرگذار در امر مبارزه با فساد است و ترویج گفتمان امر به معروف و نهی از منکر و مهمتر از آن عمل به این 2 فریضه در سطح جامعه به خصوص در فضای ادارات و نهاد های عمومی در پیشگیری از مفاسد اداری و اقتصادی ضروری و بسیار موثر خواهد بود.
 

بازرس کل قضایی استان قزوین افزود: سازمان بازرسی همواره به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای قانونی حامی امر به معروف و نهی از منکر بوده که به نوعی وظایف این سازمان از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در بخش حقوق عامه و ادارات به شمار می آید.
 

وی عنوان کرد: سازمان بازرسی از ظرفیت نهادهای عمومی، سازمان های مردم نهاد و رسانه ها که بسیار می توانند در امر مبارزه با فساد موثر واقع شوند، استقبال می کند.
 

در ادامه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین اظهار کرد: با توجه به محدودیت های منابع در اختیار دستگاه های نظارتی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آمادگی دارد تا از طریق سازماندهی تشکل های مردمی و هم افزایی های سازمانی، در چارچوب قوانین و مقررات، با بازرسی کل همکاری کند.
 

حجت الاسلام «حجت بحری» با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات توسط کارکنان و مسئولان دستگاه های اجرایی  خاطر نشان کرد: بهره گیری از ظرفیت مطالبه گری مردمی در مبارزه بافساد امری اجتناب ناپذیر و مورد توجه این ستاد است.
 

کد خبر 1122182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha