مسابقه نقاشی «عاشقان وطن، از علم تا شهادت» در کتابخانه دین و دانش هفشجان

کیوانی از برگزاری مسابقه نقاشی ويژه شهدای هسته‌ای و به مناسبت بزرگداشت مقام شهدای هسته ای به ویژه شهید محسن فخری زاده مهابادی با عنوان «عاشقان وطن، از علم تا شهادت» در کتابخانه دين و دانش هفشجان خبر داد.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به منظور بزرگداشت مقام شهدای هسته ای به ویژه شهید محسن فخری زاده مهابادی، مسابقه نقاشی ویژه شهدای هسته ای با عنوان «عاشقان وطن، از علم تا شهادت» ویژه اعضای کتابخانه دین و دانش هفشجان برگزار می شود.

 

مسئول کتابخانه دین و دانش هفشجان افزود: این مسابقه نقاشی ویژه کودکان ۷ تا ۱۴ سال عضو کتابخانه است و شرکت کنندگان در این مسابقه نقاشی تا ۱۲ آذرماه جاری مهلت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

 

کیوانی هفشجانی ادامه داد: شرکت کنندگان باید نقاشی های خود را پیرامون زندگی شهدای هسته ای کشور، شهید مسعود علی محمدی، شهید مجید شهریاری، شهید مصطفی احمدی روشن، شهید داریوش رضایی نژاد و شهید بزرگوار محسن فخری زاده مهابادی به تصویر کشیده و تحویل کتابخانه کنند.

 

وی اظهار داشت: به سه اثر برتر مسابقه نقاشی «عاشقان وطن، از علم تا شهادت» جوایزی نفیسی اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج) هفشجان در پایان افزود: کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان سال ۱۳۸۲ در مسجد قدس دوازده امام (ع) تاسیس شده است.

 

کیوانی ادامه داد: این کانون ۸۷۴ عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد دارد و در اولین رویداد ملی فهما سال ۱۳۹۸ موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شده و در طرح ملی ایران قوی سال ۱۳۹۹ در رواق کتاب رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب و همچنین ۱۵ هزار و ۲۹۲ امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب کرده است.

 

خاطرنشان می شود: کتابخانه دین و دانش سال ۱۳۸۲ در مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان زیر مجموعه کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج) تاسیس شده و هم اکنون با ۹ هزار و ۴۰۰ جلد کتاب و ۷۹۲ عضو در حال فعالیت است.

 

کد خبر 1122193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha