ضرورت شناسایی نفوذی ها/ نهضت جنگل تلاشی برای تثبیت حاکمیت دینی بود

حجت الاسلام ربانی نژاد با بیان اینکه نفوذی های نهضت جنگل عامل شهادت میرزا بودند گفت: نفوذی های نظام شناسایی شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت ،‌ حجت الاسلام « احمد ربانی نژاد» امروز(۱۰ آذر) در نشست روشنگری و بصیرت افزایی در مسجد میرزاکوچک محله سلیمانداراب رشت با اشاره به آیات قرآنی گفت: خداوند در قرآن آورده است هدف از آفرینش آسمان ها و زمین در بهترین و احسن ترین رفتارها و فعالیت های بندگان اوست.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت به بهترین رفتارها در جهان هستی اشاره و اذعان کرد: بهترین کار، تلاش برای اعتلا و تثبیت حاکمیت دین الهی است، اگر انسان کاری کند که دین در زندگی نقش داشته باشد این خود احسن‌ترین منش‌ها است.

 

وی ادامه داد: اگر برخوردها، گفته ها، استراتژیک‌ها و همه اقدام های یک ملت برای تحقق و تثبیت یک حاکمیت دینی باشد این فعالیت و تلاش از احسن‌ترین و بهترین کاری است که در قرآن بدان اشاره شده است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: خداوند در قرآن آورده است تلاش برای حاکمیت دین، در واقع تلاش برای شناخت خالق هستی است و این بهترین فعالیت‌هاست.‌

 

حجت الاسلام ربانی نژاد با تاکید بر اینکه بسیج به اعتلا و تثبیت حاکمیت دینی کمک کرده تصریح کرد: محرومیت زدایی، فعالیت در بحران‌هایی مانند زلزله، سیل و کرونا ویروس و دفاع از خاک وطن و حفاظت و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام از مهمترین اقدامات بسیج است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره بر اینکه نظام جمهوری اسلامی، حاکمیت دینی است تصریح کرد: امروز یکی از عرصه‌های جنگ با دشمن، جنگ علمی است.‌

 

وی اضافه کرد: دشمنان بر این هستند که نتوانیم در علم پیشرفت کنیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت به جنگ اقتصادی اشاره و اذعان داشت: بسیاری از مشکلات اقتصادی داخلی بر اثر همراهی نفوذی‌های داخلی با دشمنان خارجی ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام ربانی نژاد به نهضت جنگل پرداخت و اضافه کرد: در مبارزه میرزا کوچک جنگلی نیز شکست نهضت بر اثر نفوذی‌ها ایجاد شد و میرزا کوچک در آخرین نامه‌اش به وجود نفوذی‌ها اشاره کرده است‌.

 

وی اظهار داشت: توجه به بصیرت و شناسایی خودی از غیر خودی و توجه به نفوذی‌های کشور در نظام مهمترین اقداماتی است که در دولت جدید انقلابی بایستی بدان پرداخته شود.‌

کد خبر 1122262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha