عضویت اتحادیه موسسات قرآنی کشور در هیئت رسیدگی به امور موسسات قرآنی کشور

عضویت اتحادیه موسسات قرآنی کشور در هیئت رسیدگی به امور موسسات قرآنی کشور مورد توافق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، « محمد انجم شعاع» گفت: بر اساس توافق نامه ای که روز گذشته با سازمان محترم دارالقرآن منعقد گردید علاوه بر عضویت اتحادیه در هیئت رسیدگی به امور موسسات قرآنی کشور مشارکت در صدور مجوز تاسیس موسسات و خانه های قرآنی بر اساس آئین نامه های اجرایی که متعاقبا توافق خواهد شد مورد تاکید قرار گرفت.


مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی کشور افزود: واگذاری دوره های آموزش  عمومی به اتحادیه های موسسات قرآنی از جمله توافق اخیر اتحادیه با سازمان دارالقرآن میباشد که سازمان در این واگذاری ها بر حسن اجرای آن به عنوان دستگاه حاکمیتی نظارت خواهد کرد.

 

انجم شعاع خاطرنشان کرد: تفاهم نامه اخیر اتحادیه کشوری و سازمان دارالقران نقطه عطفی است در توسعه و نهادینه سازی نقش مشارکت های مردمی در فعالیت های اجرایی قرآنی کشور و ما امیدواریم موسسات قرآنی مردمی همچون گذشته پرچمدار فعالیتهای قرآنی در عرصه های مختلف باشند تا در سایه تفاهم و همدلی با دستگاه های حاکمیتی و مسئول  در تحقق تدابیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی گام های ارزشمندی را برداریم.


وی تصریح کرد: در رسیدن به این توافق همراهی مشفقانه ریاست سازمان دارالقران، اعضاء هیئت مدیره و معاونت توسعه مشارکتهای مردمی نقش اساسی را ایفا نموده اند که به نیابت از هیئت مدیره و مدیران استانی از این عزیزان تشکر می کنم.

کد خبر 1122284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha