کمک ۱۰۰میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان مازندرانی

حجت الاسلام عالیشاه به فعالیت ۴۱۶مرکز نیکوکاری در استان مازندران اشاره کرد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری یکصد میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،‌ حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۰آذر)در نشست با حجت الاسلام «سید مهدی جعفری» امام جمعه سوادکوه ضمن تشریح خدمات امداد استان به ۸۳هزار خانوار تحت پوشش این هاد حمایتی، اظهار کرد: کارکنان این نهاد به صورت جهادی و انقلابی در ثبت اطلاعات مددجویان در امداد هوشمند همه تلاش خود را بکار گرفته اند.

 

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود:‌این نهاد به مددجویان خدمات مختلفی ارائه می دهد و برای تسریع در امور خدمت رسانی، امداد هوشمند راه اندازی شده است.

 

 

وی افزود: از ششم آذر ماه طرح امداد هوشمند در سراسر استان به اجرا درآمد و همه همکاران پرتلاش نسبت به کسب اطلاعات اولیه از مددجویان در شهرها و روستاهای صعب العبور حضور یافته و انتظار داریم که خانواده های تحت حمایت همکاری لازم را با مددکاران داشته باشند.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: از مزیت های امداد هوشمند بروز رسانی اطلاعات مددجویان است.

 

 

وی در مورد پرداخت صدقات گفت: بیش از ۴۰۰هزار صندوق صدقات در استان وجود دارد و مردم نیکوکار استان در این بخش کمک های شایانی دارند .

 

 

حجت الاسلام عالیشاه یادآورشد:  با هدف تسریع پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار استان  بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است.

 

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران همچنین گفت: همچنین سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir/ راه اندازی و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

 

 

وی افزود: مردم نیک اندیش مازندران می توانند با پیشنهادات خود در زمینه بهینه سازی خدمات با ورود به سامانه از قسمت پیشنهاد های مردمی نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: حفظ کرامت و شأن خانواده های تحت حمایت بسیار مهم است و باید تمام توان خود را برای جلب رضایت مددجویان بکار بندیم.

 

 

وی گفت: با کمک خیران ، وحدت و یکدلی و برنامه ریزی مناسب در راستای خدمت رسانی به مددجویان باید اقدام کنیم.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه به فعالیت ۴۱۶مرکز نیکوکاری در استان اشاره کرد و افزود: این مراکز، کمیته امداد کوچک بوده و با آمایش محله به شناسایی نیازمندان می پردازند و به آنان خدمات ارائه می دهند و در شش ماهه نخست سال جاری یکصد میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک شد.

 

 

وی گفت: کار کمیته امداد هم افزایی  و تعامل است و با این اقدام بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

 

 

حجت الاسلام«سیدمهدی جعفری» امام جمعه سوادکوه هم در این دیدار گفت: کمیته امداد در کمک به نیازمندان اهتمام ویژه ای دارد.

 

 

وی از کارکنان این نهاد که برای رفع مشکلات نیازمندان و جلب رضایت آنها گام برمی دارند تقدیر کرد.

 

 

حجت الاسلام جعفری گفت: باید با برنامه ریزی مناسب، همه توان خود را برای کمک به محرومان بکار برد.

 

 

وی افزود: از تمام ظرفیت ها برای خدمت رسانی باید بهره برد و به نتایج مطلوب دست یافت.

کد خبر 1122313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha