نگاه تخصصی به حوزه سلامت، بهانه برگزاری جشنواره «سلامت و رسانه» بود

به گفته قزلباش، نگاه تخصصی به حوزه سلامت، ایجاد گفتمان در حوزه سلامت، افزایش سواد مردم در حوزه سلامت و استفاده از دیدگاه تخصصی رسانه‌ها در حوزه بهداشت بهانه برگزاری این جشنواره شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سلامت و رسانه استان زنجان با بیان اینکه ایده برگزاری چنین جشنواره‌ای از 2 سال پیش رقم خورد، اظهار کرد: این جشنواره در تلاش است تا ارتباط مردم با دانشگاه به واسطه رسانه‌ها قوی‌تر از گذشته شده و ادامه یابد.

 

پرویز قزلباش ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، برگزاری این جشنواره به تاخیر افتاد و امسال موقعیت مناسبی برای برگزاری این جشنواره محقق شد.

 

وی خاطرنشان کرد: نگاه تخصصی به حوزه سلامت، ایجاد گفتمان در حوزه سلامت، افزایش سواد مردم در حوزه سلامت و استفاده از دیدگاه تخصصی رسانه‌ها در حوزه بهداشت بهانه برگزاری این جشنواره شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه انتقادهای وارد شده به جشنواره را به جان خریدیم چرا که هر برنامه‌ای امکان داشتن مشکلات را دارد، گفت: همچنانکه جشنواره عکس سلامت با حضور عکاسان ۲۳ کشور برگزار شد و آثار بسیاری به این جشنواره ارسال شد.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اهمیت ویژه‌ای به رسانه‌ها قائل است، گفت: رسانه‌ها نیز در کنار این دانشگاه به ویژه در موضوع کرونا قرار گرفتن و در کسب موفقیت، مدیریت و کنترل بیماری کرونا نقش چشمگیری داشته و دارند.

 

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه پوشش واکسیناسیون است که هفته گذشته مورد تجلیل از سوی وزارت بهداشت قرار گرفت.

 

این مسئول نقش رسانه‌ها را در اطلاع رسانی واکسیناسیون مهم و اثرگذار عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه با وجود همه مشکلات در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستند و این جشنواره سال‌های آینده با آثار و قوت بیشتری برگزار می‌شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت کشوری، ملی و بین‌المللی شدن را دارد و می‌توان در این زمینه برنامه‌ریزی کرد که در صورت تحقق کار مبارکی می‌شود.

کد خبر 1122399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha