تولید سالیانه ۸۰۰ تن گوشت مرغ در شهرستان سرباز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرباز گفت: با بهره برداری از سه واحد جدید مرغداری، تولید گوشت مرغ در سال در شهرستان سرباز به ۸۰۰ تن می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «اسمعیل رنگ بست» در  جریان بازدید فرماندار این شهرستان از واحدهای مرغداری در حال ساخت اظهار داشت: جمعیت یکصد هزار نفری شهرستان سرباز، حدود ۳ هزار تن گوشت مرغ نیاز دارد؛ البته اقدامات گسترده ای برای جبران کمبود و افزایش ضریب خودکفایی در حال انجام است.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرباز ادامه داد: یکی از این اقدامات  ساخت ۳ واحد جدید مرغداری صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال با جوجه ریزی ۶۰ قطعه در هر دوره است که از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با بهره برداری از این سه واحد ظرفیت تولید گوشت مرغ شهرستان به ۸۰۰ تن افزایش می یابد.

 

رنگ بست با اشاره به اینکه ۷  سرمایه گذار متقاضی راه اندازی  واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی در شهرستان سرباز هستند، تصریح کرد: این ۷  واحد تولیدی ظرفیت تولید ۱۳۰هزار قطعه را دارند که با واگذاری زمین و تخصیص آب فعالیت خودشان را آغاز خواهند کرد.

 

وی افزود:  در حال حاضر تنها یک واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی در شهرستان سرباز فعال می باشد که سالیانه ٢٠٠ تن گوشت مرغ تولید و به بازار عرضه می‌ شود.

کد خبر 1122442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha